|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#221 |
|
Bedreviter
|
Sv: Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP?
Det ville i alle fall være en udiskutabel miljøgevinst om folk 1) kjøpte bil sjeldnere og 2) kjøpte mindre biler. |
|
|
|
|
|
#222 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP?Er det nå vi også skal tilstå at vi har like biler, Teo?
|
|
|
#225 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP?Bortsett fra at du har en nyere modell. Tsk-tsk.
|
|
|
#229 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Den siste der måtte jeg også knegge av, selv om jeg verken kjenner Polyanna, Teofelia , eller bilene deres. |
|
|
|
|
|
#230 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP?Dæven!
|
|
|
#232 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP?Jeg liker sånn tråder, og har lest (og svart en del) i hele. Nå mot slutten ble jeg Tause Birgitte ettersom jeg kjører stor bil. |
|
|
|
|
|
#233 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP?Konklusjonen min, sånn før jeg legger meg, er at jeg synes det er feigt å skylde på FP for at de gode og velbegrunnede argumentene fra FRP-siden mangler. Jeg synes så visst at forumet åpner for at har man noe på hjertet er det bare å si det. Men man må kunne stå for det man sier, argumentere for sitt syn, og uenigheter er en selvfølge å forvente. |
|
|
|
|
|
#234 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP?Ok, nå har jeg lest mange nok sider til å si følgende om FrP-hetsing på FP:
|
|
|
#235 |
|
Yes, we can!!
|
Åpenbart best å drøye bilkjøpet så lenge som mulig.
|
|
|
#236 |
|
© All rights reserved
|
Sorry, ikke meningen å hetse eller henge ut, men |
|
|
|
|
|
#237 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
...og mange arbeidsplasser går fløyten...
|
|
|
|
#238 |
|
Passiv
|
Audi eier som ikke ville si noe mere her også. Enda den er liten. |
|
|
|
#239 |
|
Passiv
|
Sv: Hvorfor er det greit å henge ut enkelte grupper på FP?Jah - også kommer jeg til å fortsette å si hva jeg mener om det jeg mener noe om. Også om det er frp-ere. Jeg er delvis med på den med at man skal ikke plage svake grupper, men jeg er ikke heeeeelt der at frp-ere får vernet som tilhører de svake gruppene enda - ett sted går grensen. |
|
|
|
#240 |
|
Bedreviter
|
Så du mener ikke egentlig at FrP-ere er en svakere gruppe altså. |
|
|
|
![]() |
|
|