|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor mye herming kan man finne seg i?Jeg hadde ikke klart å dy meg, og hadde hengt opp noen av de psykedeliske stoffene jeg har funnet på Fretex.
|
|
|
#23 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye herming kan man finne seg i?Noen ganger er naboer dritt å ha. Skjønner at du blir litt irritert jeg, men desverre er det ikke noe man får gjort med sånt. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Hvor mye herming kan man finne seg i?Jeg syns det høres litt smigrende ut, jeg, men det er sikkert fordi jeg aldri har opplevd at noen hermer etter meg.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#25 |
|
maler
|
Sv: Hvor mye herming kan man finne seg i?Jeg har forresten hermet etter naboens kjøkkenbord. Jeg hadde sett det i butikken og lurt på om det passet, og da jeg så hvor godt det passet hos dem, kjørte jeg rett til ikea og kjøpte maken. De har hermet etter mine blomsterkasser. Og terrassebeis.
|
|
|
#27 |
|
Pauset
|
Sv: Hvor mye herming kan man finne seg i?
Hva fant hun ikke igjen? :domm: |
|
|
|
|
|
#28 |
|
maler
|
Ikke så rart kanskje. Jeg mener å huske jeg skrev endel komplett uforståelige setninger da jeg tok ex-phil.
|
|
|
#31 |
|
Personlig pessimist
|
Signerer. Om man ikke tåler sånt som dette, så skjønner jeg ikke at man i det hele tatt orker å bosette seg i nærheten av andre. Det må være slitsomt.
|
|
|
|
#32 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor mye herming kan man finne seg i?Det er da forskjell på å ikke tåle det, og å irritere seg litt over det? :forvirret:
|
|
|
#33 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Å nei du. Jeg har aldri kranglet med noen av naboene mine, det kunne ikke falle meg inn. Men det er dermed ikke gitt at jeg liker at naboene hermer og stjeler mine ideer. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
--
|
Sv: Hvor mye herming kan man finne seg i?Jeg synes det blir fantasiløst. Jeg er vokst opp med en nabo som hermet etter alle stunt mammaen og pappaen min gjorde. Og de gjør det faktisk fortsatt. Huset er malt i samme farge, kort tid etter at mine foreldre byttet vinduer og dører gjorde de det samme, osv. Nå er de fortsatt naboer og venner, men det hadde jo vært bedre om naboen hadde sagt at de syntes de hadde så utrolig bra smak at de gjerne kopierte? Isteden kjører de et løp hvor de tror at vi ikke merker noe. Litt komisk kanskje? Skjønner ihvertfall godt at du synes det er litt kjipt. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Personlig pessimist
|
Jeg hadde ikke orket å irritere meg over sånt en gang. Men det er jo meg. Jeg har ikke så mye krefter at jeg har noen å spandere på naboer med like gardiner.
|
|
|
|
#37 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvor mye herming kan man finne seg i?Jeg aner ikke om jeg hadde giddet å irritere meg over det, men folk er nå en gang forskjellig.
|
|
|
#38 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hvor mye herming kan man finne seg i?Dette er første gang jeg dekorerer min egen hage
|
|
|
#39 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvor mye herming kan man finne seg i?Ser det ikke egentlig teitere ut om man forsøker å få rekkehus til å se vidt forskjellige ut..?
|
|
![]() |
|
|