Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mye herming kan man finne seg i?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-09, 20:21   #21
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye herming kan man finne seg i?

Jeg hadde ikke klart å dy meg, og hadde hengt opp noen av de psykedeliske stoffene jeg har funnet på Fretex.

Gammel 21-06-09, 20:22   #22
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva med å bytte så ofte at hun ikke klarer henge med? Eller finne noe som er mindre pent for å sjekke hva hun gjør? Du kan jo henge opp når du skal på ferie?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 20:23   #23
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Noen ganger er naboer dritt å ha. Skjønner at du blir litt irritert jeg, men desverre er det ikke noe man får gjort med sånt.
Vi bygde ny terasse her i fjor og naboen satte opp klin lik, men jeg har malt min ti ganger finere enn han greier.
Forøvrig har han ikke malt enda heller, vedder for at han ikke tør.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 20:24   #24
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg syns det høres litt smigrende ut, jeg, men det er sikkert fordi jeg aldri har opplevd at noen hermer etter meg.

Bare ikke gjør sånn som hun jeg tok Ex.phil sammen med. Hun var så lei av at sidemannen alltid skrev av notatene hennes, at en dag skrev hun en skikkelig meningsløs setning midt i notatene. Da hun skulle lese til eksamen, fant hun den ikke igjen.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 20:27   #25
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har forresten hermet etter naboens kjøkkenbord. Jeg hadde sett det i butikken og lurt på om det passet, og da jeg så hvor godt det passet hos dem, kjørte jeg rett til ikea og kjøpte maken. De har hermet etter mine blomsterkasser. Og terrassebeis.

Gammel 21-06-09, 20:29   #26
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nin, her.

Noen ganger er naboer dritt å ha.

Jeg skjønner at det lett oppstår nabofeider rundt om.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 20:29   #27
Joika
Pauset

Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Bare ikke gjør sånn som hun jeg tok Ex.phil sammen med. Hun var så lei av at sidemannen alltid skrev av notatene hennes, at en dag skrev hun en skikkelig meningsløs setning midt i notatene. Da hun skulle lese til eksamen, fant hun den ikke igjen.

Hva fant hun ikke igjen? :domm:

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 20:32   #28
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Da hun skulle lese til eksamen, fant hun den ikke igjen.

Ikke så rart kanskje. Jeg mener å huske jeg skrev endel komplett uforståelige setninger da jeg tok ex-phil.

Gammel 21-06-09, 20:39   #29
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Vi bor i rekkehus og jeg innrømmer herved åpent at vi har hermet etter husfargen deres, og utelampene

Gammel 21-06-09, 20:40   #30
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Hakke tenkt å bli uvenner med dem altså. Bare utagerer på FP

Gammel 21-06-09, 20:56   #31
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Signerer. Om man ikke tåler sånt som dette, så skjønner jeg ikke at man i det hele tatt orker å bosette seg i nærheten av andre. Det må være slitsomt.

Gammel 21-06-09, 20:58   #32
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er da forskjell på å ikke tåle det, og å irritere seg litt over det? :forvirret:

Gammel 21-06-09, 21:00   #33
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Å nei du. Jeg har aldri kranglet med noen av naboene mine, det kunne ikke falle meg inn. Men det er dermed ikke gitt at jeg liker at naboene hermer og stjeler mine ideer.

Gammel 21-06-09, 21:00   #34
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Det er da forskjell på å ikke tåle det, og å irritere seg litt over det? :forvirret:

Gammel 21-06-09, 21:01   #35
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes det blir fantasiløst. Jeg er vokst opp med en nabo som hermet etter alle stunt mammaen og pappaen min gjorde. Og de gjør det faktisk fortsatt. Huset er malt i samme farge, kort tid etter at mine foreldre byttet vinduer og dører gjorde de det samme, osv. Nå er de fortsatt naboer og venner, men det hadde jo vært bedre om naboen hadde sagt at de syntes de hadde så utrolig bra smak at de gjerne kopierte? Isteden kjører de et løp hvor de tror at vi ikke merker noe. Litt komisk kanskje? Skjønner ihvertfall godt at du synes det er litt kjipt.

Du får ta det som et kompliment og heller finne på noe sprell og se om de kopierer det og!

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 21:03   #36
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg hadde ikke orket å irritere meg over sånt en gang. Men det er jo meg. Jeg har ikke så mye krefter at jeg har noen å spandere på naboer med like gardiner.

Gammel 21-06-09, 21:13   #37
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Standard

Jeg aner ikke om jeg hadde giddet å irritere meg over det, men folk er nå en gang forskjellig.
Om det blir seende helt kliss likt ut - i et rekkehus eller tomannsbolig, så (kan det) ser det jo himla patetisk ut; og da vil jeg helst ikke bli tatt for å være den teite om det er naboen som har kopiert meg.

Gammel 21-06-09, 21:16   #38
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Standard

Dette er første gang jeg dekorerer min egen hage Og så følte jeg meg så flink og kreativ og lur :hulker mer:

Innser at jeg atter har startet en snerpete tråd om mitt tarvelige reaksjonsmønster :knegger videre:

Gammel 21-06-09, 21:20   #39
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Ser det ikke egentlig teitere ut om man forsøker å få rekkehus til å se vidt forskjellige ut..?

Gammel 21-06-09, 21:35   #40
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Kjøp en hagenisse og se om de kjøper lik!

Kjøp en skikkelig stygg en
Neida - du får nok bare ta det som et kompliment til smaken din

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:40.