Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Bjarne Håkon Hanssen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-06-09, 20:50   #41
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bjarne Håkon Hansen

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Jeg skal legge meg på samme lavmål i debatten, og si at jeg virkelig ikke håper at du har en jobb som innebærer pasientkontakt.

Hvis det er noen som er lavmål i denne debatten, så er det virkelig deg! For en dustete ting å si.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 20:51   #42
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal legge meg på samme lavmål i debatten, og si at jeg virkelig ikke håper at du har en jobb som innebærer pasientkontakt.

Hvor kom den fra?

Jeg sitter ikke med et inntrykk av at det har skjedd forskjellsbehandling for politikeren fra SV. At det skjer forskjellsbehandling i helsevesenet, som alle andre steder er jeg ikke i tvil om. Man får lettere god behandling i en gullsmedforretning dersom man går kledd i gucci framfor en slitt joggedress. Jeg har erfart at en NAV-ansatt ble fryktelig hjelpsom og hyggelig da hun hørte at jeg også var ansatt i etaten. Forskjellsbehandling skjer, spørsmålet er om det er av en slik art at andre folk ikke får den behandlingen de har krav på.

Gammel 21-06-09, 20:53   #43
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Så å si at det er forskjell på Kong Salomo og Jørgen Hattemaker er usaklig? Hjelpe meg, så arrogant du opptrer i dette innlegget..

Du virker veldig hårsår på helsevesenets vegne må jeg si

Det at Helse-Hansen i det hele tatt tok denne telefonen vitner vel om at det er forskjellsbehandling, men jeg tror ærlig talt jeg ikke orker å diskutere mer med deg. Jeg skal legge meg på samme lavmål i debatten, og si at jeg virkelig ikke håper at du har en jobb som innebærer pasientkontakt.

Tror neppe du kan ha sett så mange av Esmes tidligere innlegg.

For øvrig er det ingen av de pasientene jeg har henvist til DPS som har måttet vente i et halvt år på å komme til. Og jeg jobber i den bydelen hvor de sliter mest med ventelistene sine.

OG, jeg synes Bjarne Håkon Hanssen burde skjønt at dette kom til å bli for dumt i media, og at han burde holde seg for god for det.
Det er ikke akkurat et underverk å helbrede lungebetennelser, hos ellers friske folk.

Gammel 21-06-09, 20:54   #44
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Det at Helse-Hansen i det hele tatt tok denne telefonen vitner vel om at det er forskjellsbehandling, men jeg tror ærlig talt jeg ikke orker å diskutere mer med deg. Jeg skal legge meg på samme lavmål i debatten, og si at jeg virkelig ikke håper at du har en jobb som innebærer pasientkontakt.

Er det mulig??? Dette var klart årets dummeste forumkomentar.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 21:09   #45
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat nå tror jeg Esme er glad hun ikke har en jobb som innebærer pasienkontakt med Ine ...

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 21:11   #46
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 266
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

Akkurat nå tror jeg Esme er glad hun ikke har en jobb som innebærer pasienkontakt med Ine ...

Gammel 21-06-09, 21:11   #47
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eller at Ine muligens bør veldig glad for at Esme ikke har en jobb som tilsvarer pasientkontakt med henne.

Jeg er stadig vekk i vindrikkende selskap med en sykehusdirektør. Jeg har ikke fått noen fordeler av det.

Gammel 21-06-09, 21:17   #48
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Eller at Ine muligens bør veldig glad for at Esme ikke har en jobb som tilsvarer pasientkontakt med henne.

Det er jo innlysende.

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 21:18   #49
Nebbia
Passiv

Standard

Og jeg tror Bjarne Håkon Hansen er glad for Ine tar tatt fokus bort fra ham i denne tråden.

Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 21:20   #50
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Dette ble jo riktig ubnderholdende! Skikkelige personangrep og greier!

Gammel 21-06-09, 21:24   #51
Nebbia
Passiv

Standard

Jeg er stadig vekk i vindrikkende selskap med en sykehusdirektør. Jeg har ikke fått noen fordeler av det.

Jeg tror de færreste får fordeler innenfor helsevesenet, men det synes åpenbart at Bjarne Håkon Hansen mente Inge Ryan burde fått fordeler. Hvorvidt det bedrives forskjellsbehandling er et blindspor i denne debatten. Det burde heller vært diskutert korrupsjon, for Hansens handlinger ligger farlig nær korrupsjon.

Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 21:25   #52
Maz
Pauset

Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

....Jeg er stadig vekk i vindrikkende selskap med en sykehusdirektør. Jeg har ikke fått noen fordeler av det.

Da vet vi at det er Lille Ru vi skal ringe og ikke Bjarne Håkon neste gang det er for mye trekk på enkeltrommet på sykehuset...

:viktig kunnskap:

Gammel 21-06-09, 21:28   #53
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og må man ha JOBBET i helsevesenet for å ha en riktig oppfatning om det altså? Du virker utrolig arrogant, må jeg si, siden du mener en må ha jobbet på et sykehus for å ha en mening om helsevesenet?

Det er jo ofte en fordel å vite hva man snakker om, ikke bare mene?

Du ligger langt under(!) lavmål her, Ine!

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 21:29   #54
Maz
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Og jeg tror Bjarne Håkon Hansen er glad for Ine tar tatt fokus bort fra ham i denne tråden.

Gammel 21-06-09, 21:31   #55
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv

Brutus_ sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Bjarne Håkon Hansen - callsenter, lang kø og vondt? Ring inn og kom i direkte kontakt med administrasjonen i det helsforetaket du banker på hos. Allerede inne? Ring inn dersom du føler deg utsatt for feil ventilasjon på rommet. Fastlegen på ferie? Ring inn og kom i direkte kontakt med Tove Strand Gerhardsen. Bjarne Håkon Hansen - callsenter konster 0,45 skattekroner fra du ringer inn til du får svar, og deretter 7 skattekroner pr minutt. Bjarne Håkon Hansen - callsenter, tar helsekøen på alvor!

Brutus_ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 21:33   #56
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Kostelig Brutus

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 21:35   #57
Maz
Pauset

Standard

Dette tror jeg kanskje hadde vært rett man på rett plass. Glem vaktmester, callsenter er tingen. Det hadde passet ham langt bedre enn en stilling som helseminister.

Gammel 21-06-09, 21:44   #58
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Dette var selvsagt helt feil av ham og det forundrer meg virkelig at han faktisk gjorde dette.

Når det gjelder å kjempe for sine egne, så kan jeg jo forstå det. Det gjelder jo ikke bare helseministeren, men også andre ministre og offentlige personer. Disse må jo få lov til å være privatpersoner. Jeg skjønner at det er vanskelig å skille, men sånn er det bare.

Forskjellsbehandling har jeg ikke sett så mye til. Vi har hatt noen kjente personer på venteliste, men de har fått samme rettigheter som alle andre.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-06-09, 21:45   #59
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snakker om lavmål, når man leter opp andre tråder for å hevnprikke.

Gammel 21-06-09, 21:45   #60
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nebbia, her.

Jeg tror de færreste får fordeler innenfor helsevesenet, men det synes åpenbart at Bjarne Håkon Hansen mente Inge Ryan burde fått fordeler. Hvorvidt det bedrives forskjellsbehandling er et blindspor i denne debatten. Det burde heller vært diskutert korrupsjon, for Hansens handlinger ligger farlig nær korrupsjon.

Helt enig. Det at Hansen trodde at dette var en grei ting å gjøre bare viser at han ikke har fortstått hvordan norsk helsevesen bør fungere (og forhåpentligvis fungerer). Han er helseminister og jeg krever han faktisk holder et høyere kunnskapsnivå om norsk helsevesen enn hvermansen, og det er ganske åpenbart for meg at det gjør han ikke.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:42.