|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvilke sko skal jeg traske Londons gater med i sommer?Jeg er nok ingen camper-type.
|
|
|
#22 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvilke sko skal jeg traske Londons gater med i sommer?Kan ikke helt se for meg at noen sandaler er gode å gå i over lang tid i en by.
|
|
|
#23 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hvilke sko skal jeg traske Londons gater med i sommer?Nå har jeg vært på jobb i 6 timer i mine nye rieker sandaler, og so far so good. (Har stått og gått alle disse timene.)
|
|
|
#24 |
|
geskjeftig
|
Sv: Hvilke sko skal jeg traske Londons gater med i sommer?
Jeg er på leting etter mitt andre par med små Nikes, etter at jeg har brukt opp det forrige paret. Jeg bruker de fortsatt, etter at de er utslitt, for det er de aller, aller beste skoene jeg har til bytrasking.
|
|
|
#26 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvilke sko skal jeg traske Londons gater med i sommer?Guniss: Ikke så veldig.
|
|
|
#27 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke sko skal jeg traske Londons gater med i sommer?Jeg ville gått for Birkenstock, men jeg ville ikke har kjøpt nye og gått i de en hel dag første gang de brukes. Jeg gjorde det, siden de er litt oppbygde inni, mine i hvert fall, gikk det greit, men når kvelden kom og skoene gikk av. For noen bein, de var hovne og vonde, under. Nå som de er godt inngått er de suverene.
|
|
|
|
#28 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvilke sko skal jeg traske Londons gater med i sommer?Disse likte jeg, men jeg vet ikke hvor gode de egentlig er (også er det jo tette sko):
|
|
|
#31 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hvilke sko skal jeg traske Londons gater med i sommer?Men Puma sko er vel generellt ikke så veldig gode å gå (langt) i?
|
|
|
#34 |
|
geskjeftig
|
Sv: Hvilke sko skal jeg traske Londons gater med i sommer?Noe lignende i Nike:
|
|
|
#35 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvilke sko skal jeg traske Londons gater med i sommer?Hva som er godt å gå i avhenger vel litt av type fot man har også tror jeg. Det er verd å prøve. Men uansett er jo ingen slike småsko gode å gå i mange timer i strekk. Du får varierere litt
|
|
|
#36 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hvilke sko skal jeg traske Londons gater med i sommer?De var heller ikke dumme!
|
|
|
#39 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke sko skal jeg traske Londons gater med i sommer?Flip-floppene til Teva er fantastisk gode å gå i. Har trasket mye i de de siste årene.
|
![]() |
|
|