Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Twist-byttesirkel

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-06, 16:23   #81
lil'c
Passiv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Twist-byttesirkel

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Også vil jeg bare påpeke at listen i første innlegget ikke er min liste. Det er bare en oppramsing. Min liste er selvfølgelig hemmelig helt til jeg finner min Perfekte Twist Venn.

Så lenge jeg får nougat crisp'ene, skal du få resten om du vil, min liste ble veldig omtrentlig, for jeg hiver meg alltid over nougat crisp først, og resten blir litt sånn etter som hva som er igjen og slikt. Ikke nøye.
Får jeg de nå?

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 16:52   #82
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Twist-byttesirkel

Opprinnelig lagt inn av Stompa, her.

Vi har hatt twist på personalrommet hele desember, og det er alltid cocos og nougat crisp som ligger igjen helt til slutten av dagen (før noen spiser dem i desperasjon ).

Nougatcrisp er jo en av de beste!

Den jeg liker best er en de har tatt bort; kaffe.

DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 16:55   #83
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

*nettopp spist en nougatcrisp*

Var 5 stk som lå igjen! Og alle var nougatcrisp

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 20:32   #84
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Banan og Cocos først, takk!
Deretter spiller det ingen rolle.
Men synes ikke sjokolader som japp, daim og toblerone passer i en twist-pose. De må liksom spises i stor størrelse.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 20:40   #85
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!

Pamina sin avatar

Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Min rekkefølge:

Nougat crisp (alltid først, de andre spiser mer eller mindre i nevnt rekkefølge, men noe fast mønster kan jeg ikke påberope meg)
Daim
Cocos
Golden toffee
Caramel
Toblerone
Pearl Nut
Nøtti
Japp
Chocolate toffee

Uspist:

Lakris
Banan
Marsipan

Savner jorbærsjokoladen jeg

Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 22:01   #86
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg karrer alltid til meg følgende biter (rekkefølgen er uviktig):
Daim
Nougat crisp
Golden toffee
Chocolate toffee
Caramel

Disse bytter jeg gjerne bort med en av de ovennevnte bitene, men spiser dem hvis de er igjen:
Marsipan
Toblerone
Cocos
Banan

Og disse får du gratis, da de kun regnes som nødsjokolade:
Nøtti
Pearl Nut
Japp

Og denne får du ikke i meg (men Mannen har spist dem før problemstillingen blir aktuell):
Lakris

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 23:29   #87
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Martis, her.

Banan og Cocos er jo de beste!!

Men egentlig er jeg ikke så veldig glad i Twist da

Send meg adr din, så skaldu få mine! jeg vil ha nougatt crisp!

Gammel 30-12-06, 23:31   #88
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Er det forresten noen som husker "cafè"? Envenninne påstod at den var bedre enn sex Stemmer ikke her hos oss i alle fall, og typen hennes ble noe snurt av utsagnet

Gammel 30-12-06, 23:37   #89
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av MinaX, her.

Disse går først:
Japp
Lakris
Daim
Caramel
Golden toffee

Deretter:
Nougat crisp
Nøtti
Toblerone
Chocolate toffee

Disse ligger igjen:
Marsipan
Cocos
Banan :kvalm:

Vet jeg ikke hva er:
Pearl Nut

MinaX, du holder deg unna Twistposen min! Den eneste forskjellen på min liste er at Chocolate toffee kommer i 1. runde og Nøtti ligger igjen.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 00:17   #90
Polkadot
Passiv

Hvor: Hedmark
Polkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populærPolkadot er populær
Standard

Hva for slags tråd er dette? Bare forteller dere hverandre hva dere liker/ikke liker i twist-posen, eller virkelig bytter dere twisten dere i mellom?

For nå ble jeg faktisk fristet til å kjøpe en pakke twist og jeg ser at jeg lett skal kunne få byttet bort de jeg ikke liker og få noen jeg liker igjen

Polkadot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 00:26   #91
Jessica
Pauset

Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Egentlig vil jeg bare ha:

Dajm
Japp
Lakris

Hvor ble det av sjokolade med mint !!!

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 08:48   #92
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polkadot, her.

Hva for slags tråd er dette? Bare forteller dere hverandre hva dere liker/ikke liker i twist-posen, eller virkelig bytter dere twisten dere i mellom?

For nå ble jeg faktisk fristet til å kjøpe en pakke twist og jeg ser at jeg lett skal kunne få byttet bort de jeg ikke liker og få noen jeg liker igjen

For å få være med må du iallefall kjøpe en pose og vite hva du snakker om

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-06, 19:46   #93
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myggstukket, her.

Cocosen er ekkel ...

Her er min rekkefølge:

Banan

Banan er ekkelt

Gammel 01-01-07, 16:42   #94
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jessica, her.

Egentlig vil jeg bare ha:

Dajm
Japp
Lakris

Hvor ble det av sjokolade med mint !!!

Du blir ikke invitert til meg på Twist i alle fall!

Du har god smak Jessica, så vi kunne kanskje dele en STOR eske After Eight???

Gammel 01-01-07, 17:27   #95
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, twistkompatibilitet er et av mine yndlingstema.

I høyst prioritert rekkefølge:

Ja-biter
Marsipan
Banan
Daim
Lakris
Toblerone
Pearl Nut

Tja-biter
Cocos
Nougat crisp
Caramel
Chocolate toffee
Golden toffee

Nei-biter
Japp
Nøtti

Mannen og jeg deler lykkelig en pose twist.

Gammel 01-01-07, 17:28   #96
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Her har vi Veronal. Kjempende for banansjokoladens eksistens.

Jeg må innrømme at banansjokoladen falt ned på 2. plass etter sitt comeback. Det er noe med den originale formen på banansjokoladen jeg savner. Comebackformen er ikke heeeeeelt det samme. :fortenk:

Gammel 01-01-07, 17:32   #97
Hønni

Hønni sin avatar

Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Zol, du er kul!

I en drømmeverden hvor jeg er 25 kg lettere og kanskje kan spise litt twist ville jeg spist

Toblerone
Daim
Nougat crisp
Nøtti
Pearl Nut
Golden toffee
Lakris
Chocolate toffee

Uspist, helt til sjokoladenøden tar meg:
Caramel
Japp

Uspist:
Cocos
Banan
Marsipan

Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 17:32   #98
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg må innrømme at banansjokoladen falt ned på 2. plass etter sitt comeback. Det er noe med den originale formen på banansjokoladen jeg savner. Comebackformen er ikke heeeeeelt det samme. :fortenk:

Jeg er helt enig!! Den har virkelig tapt seg. Du glemte å fortelle hvem som er på førsteplass.

Gammel 01-01-07, 17:34   #99
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg er helt enig!! Den har virkelig tapt seg. Du glemte å fortelle hvem som er på førsteplass.

Jeg har jo laget det lange innlegget med oppramsing i prioritert rekkefølge. Du må scrolle forbi 500 grams twistposen din som blokkerer innlegget mitt.

Gammel 01-01-07, 17:38   #100
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg har jo laget det lange innlegget med oppramsing i prioritert rekkefølge. Du må scrolle forbi 500 grams twistposen din som blokkerer innlegget mitt.

Skjønner IKKE hva du snakker om.

Jeg er sikker på at det innlegget IKKE var der i sted.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:03.