|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord uteNodee på Majorstuen.
|
|
|
#22 |
|
Textrovert
|
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord ute
Altfor smale stoler. Jeg får nesten ikke plass til rompa mi i dem. Jeg tuller ikke.
|
|
|
#23 |
|
Glamorøs
|
Men det er ikke spesielt hyggelig å sitte ute på den asfaltplassen omringet av blokker.
|
|
|
#24 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Da er vi forskjellige. Jeg synes det er veldig deilig å sitte et sted hvor det ikke er noen biler, men masse folkeliv.
|
|
|
|
#25 |
|
Textrovert
|
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord uteOslo spiseforretning tok ikke imot reservasjoner til bord ute, så da utgår den i alle fall. Jeg har googlet litt, og har tenkt litt på Lille Herbern. Er det et bra sted?
|
|
|
#26 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Det er Aker Brygge, på godt og vondt.
|
|
|
|
#28 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord uteOps. Nå innser jeg at jeg har blandet Herbern og Lille Herbern. Lille Herbern vet jeg ingenting om.
|
|
|
|
#29 |
|
Glamorøs
|
Det trenger jo ikke være en motsetning. Jeg syns den plassen er noe av det mest ukoselige i hele Oslo. Betong, blokker og en bensinstasjon.
|
|
|
#30 |
|
Textrovert
|
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord uteTjorven: Blander du med Herbern nå? Jeg kunne ikke tenke meg Aker Brygge, nei. Jeg snakker om dette stedet.
|
|
|
#32 |
|
Textrovert
|
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord uteJeg og mannen vil være på et koselig og avslappende sted. Da utgår nok blokker, betong og bensinstasjon.
|
|
|
#33 |
|
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Lille Herbern drives av Sult -gruppen, har jeg lest. Vi spiste der i 2006, og det var outstanding. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Det er Glitters oppfatning av stedet. Vi er der masse (på forskjellige spisesteder). Jeg har ikke assosiert stedet med blokker, bensinstasjon og betong. Men jeg bor i MIDT i byen og har det akkurat sånn hjemme, så jeg synes det er et kjempekoselig sted.
|
|
|
|
#36 |
|
Glamorøs
|
Det gjør jeg også. Jeg tror ikke det er fordi jeg ikke er vant til det at jeg ikke liker det altså.
|
|
|
#37 |
|
Textrovert
|
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord uteJeg tror kanskje jeg vil satse på noe litt mer idyllisk enn den plassen sånn for anledningen.
|
|
|
#38 |
|
Textrovert
|
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord uteHmpf. Kun drop in på uteserveringen på Lille Herbern. Og det tar jeg ikke sjansen på. Vel, da får jeg prøve noe annet. Men takterassen på Lompa, kan man bestille der, mon tro?
|
|
|
#39 |
|
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord uteJeg har også hørt at det skal åpne et spisested i et gammelt tårn på Akershus Slott. Vet ikke om dette har startet opp enda, men det kommer til å være vårt neste pitstop. Ellers har det vanket mange godord om Stordalens sted i toppetasjen på Økern-blokka, vet ikke om de har servering ute, men sikkert en av Oslos beste utsikter om de har det. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord uteÅ, den nye helt ytterst på Tjuvholmen. Men, hva var det den het...
|
![]() |
|
|