|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord uteEkebergrestauranten fikk gode kritikker i Aftenposten Aften i dag, og det stod i hvert fall i artikkelen at de har uteservering.
|
|
|
|
#42 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord uteJeg har akkurat vært ute med venninner i kveld og spist på New Orleans, veldig god mat og deilig ute, vi bestilte bord ute til kl 17.00 men det er kanskje ikke mulig å bestille ute senere enn det. Ligger jo bare noen skritt fra Karl Johan, men ganske stille og skjermet inni gårdsrommet allikevel. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Ekvilist
|
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord uteLenge siden jeg var der nå, men jeg mener å huske at det var hyggelig å sitte ute og spise på Bølgen og Moi på Høvik/Henie Onstad kunstsenter.
|
|
|
#44 |
|
Glamorøs
|
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord uteJeg har faktisk ikke fått vært på Ekebergrestauranten etter at den genåpnet, men det er virkelig et sted jeg har lyst til å teste ut.
|
|
|
#45 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord ute
Det er jo bra, da de åpnet fikk man omtrent bare kjøpt rekesmørbrød på uteserveringen. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord uteJeg har vært på Süd-Øst i kveld, tettpakket med folk. Kjempefin uteservering med gode stoler men du får ikke reservert bord ute desverre (ofte kø på fredager og lørdager). Tror ikke akkurat de sliter nei men mulig det er mindre trafikk der på dagtid. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
På flyttefot.
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord utePå Tjuvholmen har du Sjømagasinet og Fjord. Har hørt veldig mye godt om førstnevnte og Fjord har samme eier som Eik, som er en av mine favoritter. Vet ikke om du får bestilt bord ute dah... Lykke til
|
|
|
|
#49 |
|
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord uteSjømagasinet var det, ja. Er visstnok veldig bra, og ligger helt ytterst ved vannet.
|
|
|
#50 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord utePå Sjømagasinet kan man ikke resrvere utebord, men kan sitte inne like innenfor store, åpne vinduer/skyvedører.
|
|
|
#51 |
|
Textrovert
|
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord uteJeg fikk ikke opp menyene på Sjømagasinet, så jeg ga opp.
|
|
|
#52 |
|
Fjott
|
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord uteHva med Posthallen?
|
|
|
#53 |
|
Off the map.
|
jeg har ikke vært der selv - men jeg tenkte på den med det samme, nå vet jeg ikke noe om stolene, men det er en fin restaurant og den ligger fantastisk til.
|
|
|
#54 |
|
Off the map.
|
Sv: Litt fint/kult spisested i Oslo hvor man kan reservere bord uteSolsiden - på motsatt side av Aker brygge (festningssida) er en veldig bra fiskerestaurant. Menyen ute er litt redusert, men det er store vinduer inne, så det funker fint å sitte der også om man vil spise litt 'finere retter'.
|
|
|
#56 |
|
thirtysomething
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Si hva du synes da! Hadde dere det hyggelig? Var maten god?
|
|
|
#58 |
|
Textrovert
|
Vi hadde det hyggelig.
|
|
|
#59 |
|
Textrovert
|
Hvalstrand bad tenkte jeg på, men de hadde lukket selskap. Hva er Villa Malle?
|
|
|
#60 |
|
thirtysomething
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Så dumt!
|
![]() |