|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Passiv
|
Sv: En selvfølge at man får til det man setter seg foreDa jeg var ferdig på ingeniørhøyskolen sa jeg faktisk fra til foreldrene mine at jeg ønsket meg veldig en ingeniørring. Jeg forklarte at det var viktig for meg og at jeg ønsket meg den fra dem fordi jeg aldri fikk ha noen konfirmasjon og aldri har hatt en eneste markering på noe vis fra dem til tross for år etter år med studier, skolegang med gode resultater osv og at jeg ikke hadde råd til å kjøpe ringen selv siden økonomien på tampen av et studie ikke akkurat er god. |
|
|
|
#82 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En selvfølge at man får til det man setter seg fore
Kanskje det? |
|
|
|
|
|
#83 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: En selvfølge at man får til det man setter seg foreIngenting kan noen gang bli helt rettferdig i den forstand at man alltid skal få likt. Men, det er stor forskjell på å få (oppmerksomhet, gaver, penger, tid, barnevakt etc) etter behov (Og hva er et behov? Noen klager over dårlig råd og at de har det travelt om de ikke kan reise til Syden et år eller om de må på to møter ei uke, andre har det likedan og ser på seg selv som rike eller at de har god tid.) og det at en av søsknene blir veldig lite eller veldig mye tilgodesett. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
By the Sea
|
Sv: En selvfølge at man får til det man setter seg foreHm...
|
|
|
#85 |
|
saftig
|
Jeg tenker at dersom man får mer enn sine søsken, så har man lite behov for å fortelle det til andre. Og jeg tenker at man heller ikke kanskje ser det like godt som om man er den som får mindre.
|
|
|
#86 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Du må si det. Til dem du ønsker oppmerksomhet fra, altså. Folk er så forskjellige, og mange kommer ikke på at enkelte ønsker å feires mer enn med et "grattis!" Sånne folk, som meg, må få klare beskjeder om hva som er forventa av oss. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
By the Sea
|
Sant, dette.
|