|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mann i barselgruppe, vibber og stemning?Jeg var i en superfin barselgruppe med nr 1. Ikke noe bæsjesnakk, men lange koselige lunsjer hos hverandre. Vi skravlet om det meste, fra jobb til menn. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Tøff
|
Sv: Mann i barselgruppe, vibber og stemning?Her er det ikke barselgrupper lenger. Kun ett treff med syv, åtte barn m/foreldre hos fysioterapeut i regi av HS og så oppfordringer om å holde kontakten. Jeg har ikke blitt med der.
|
|
|
#43 |
|
Kakemonster
|
Sv: Mann i barselgruppe, vibber og stemning?Samme som Pappalille her, her ble det forøvrig ikke noe gruppe utav det. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
maler
|
Sv: Mann i barselgruppe, vibber og stemning?Vi har ikke felles kontroller på helsestarsjonen, barselgruppa er en gjeng med like gamle babyer. Vi ble satt sammen på helsestasjonen, men de arrangerte bare de to første gangene. Jeg skjønner jeg har vært heldig, for det er en flott gjeng. Selvfølgelig snakker vi om barna, både babyene og eldre søsken. Og vi snakker om jobb, politikk, psykologi, nyheter... i det hele tatt. Og vi diskuterer helsesøster.
|
![]() |
|
|