Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Mann i barselgruppe, vibber og stemning?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-06-09, 17:02   #41
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mann i barselgruppe, vibber og stemning?

Jeg var i en superfin barselgruppe med nr 1. Ikke noe bæsjesnakk, men lange koselige lunsjer hos hverandre. Vi skravlet om det meste, fra jobb til menn. Har kontakt enda og treffes jevnlig, også uten barn og da med vin/ øl.

Barselgruppe nr 2 fungerte dessverre ikke, vi var to som kunne norsk, og fire som ikke kunne norsk, og ikke ville/ kunne treffes noe mer enn den ene gangen på helsestasjonen. Skikkelig nedtur ettersom første gruppa var så fin.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 20:24   #42
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Her er det ikke barselgrupper lenger. Kun ett treff med syv, åtte barn m/foreldre hos fysioterapeut i regi av HS og så oppfordringer om å holde kontakten. Jeg har ikke blitt med der.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 20:36   #43
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Samme som Pappalille her, her ble det forøvrig ikke noe gruppe utav det.

Jeg ser ikke helt for meg at pappaene kommer til å bli med i gruppa vi har fra SM.. Men om de absolutt ville så tenker jeg det hadde gått helt fint.

isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-06-09, 23:13   #44
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har ikke felles kontroller på helsestarsjonen, barselgruppa er en gjeng med like gamle babyer. Vi ble satt sammen på helsestasjonen, men de arrangerte bare de to første gangene. Jeg skjønner jeg har vært heldig, for det er en flott gjeng. Selvfølgelig snakker vi om barna, både babyene og eldre søsken. Og vi snakker om jobb, politikk, psykologi, nyheter... i det hele tatt. Og vi diskuterer helsesøster. Det er bare mødre der til vanlig, men det har vært med fedre et par ganger også. Det har vært veldig hyggelig. Og om noen menn kommer fast til høsten når flere bytter person hjemme, er det også hyggelig selv om jeg håper jeg ikke mister kontakten med damene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:57.