|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#43 |
|
rakkarpus
|
Sv: Er du en feriemartyr?Nei, ikke etter å ha "learned the hard way" Det blir ikke mange netter med svigermor og sambo på hytta hennes uten vann mer for å si det sånn. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en feriemartyr?Absolutt ikke! Jeg gjør ting sammen med barnet mitt, og venner som har samme interesser som oss. Noen av vennene våre vil gjerne ha oss med på storbyferie etc, og det blir ikke aktuelt overhodet.
|
|
|
#45 |
|
maler
|
Sv: Er du en feriemartyr?Ferdig med å være feriemartyr. Jeg fikk prøve det for alvor for 5 år siden. Da hadde svigers den eminente ideen at alle skulle på danmarkstur sammen (alle som i oss, svigers, mannens søsken og deres barn og ektefeller). I samme feriehus. Jeg nekta først, både fordi vi ikke hadde penger å reise for, vi skulle flytte den sommeren, vi hadde en baby og vi hadde nesten ikke ferie det året mellom jobber. Men ble satt under massivt press og ga meg. Det ble en forferdelig tur, alt for tett. Alle våre verste sider kom til overflata. Jeg passer ikke inn i den familien egentlig, jeg blåser ut når jeg blir sint
|
|
|
#46 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en feriemartyr?Tsjaaa... jeg hadde nok holdt meg unna Disney i Paris, Legoland og Hunderfossen hvis ikke jeg hadde trengt et "feriehøydepunkt" for barna. Men det er meg selv som får ideen og booker, og sier til Dibmannen at han godt kan bli hjemme siden han ikke liker den slags. Jeg nyter å tusle rundt med guttene mine og se hvordan de koser seg. Pliktsamvær med andre slipper jeg for i.o.m. at al vores familie og alle gamle venner bor i utlandet. Enkelt å finne masse bra unnskyldninger for at det ikke kan la seg gjøre med besøk.
|
|
|
#47 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er du en feriemartyr?Jeg er så langt fra martyr som det går an. Jeg reiser bare dit jeg vil og er fryktelig ego når det gjelder ferie. Vil noen være med så er det helt greit, hvis ikke reiser jeg alene. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Er du en feriemartyr?Nei, nå har svigers kjøpt seg hytte med do, så nå slipper jeg å lide meg gjennom hytteferier til fjells med utedo og fjas.
|
![]() |
|
|