Sv: Om kommunikasjon i bloggene
Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.
Hva tenker dere om bloggvirksomheten på FP?
Hva tenker dere om å lukke bloggen for noen etter f.eks krangel uten å si i fra til vedkommende?
Kan bloggene virke ekskluderende?
Funker blogger best for moderatorer og andre med omtrent full lesetilgang?
Hva tenker dere om det med taushetsdelen av det med bloggingen og at ting vander mellom blogger hvor det er ulike nivåer av tilgang?
Jeg trives svært godt i Blogorama. 
Tilgangslisten min er også dynamisk, jeg har til tider raid av innsnevring, men de har en tendens til å ende med at listen blir mye lengre igjen. Det er ikke pga. krangler med andre brukere, det har mer med at jeg blir paranoid med jevne mellomrom.
Bloggene er ikke noe mer ekskluderende enn M2 og Mayflower-loungen, synes jeg.
Hva vet vel jeg, jeg tror jeg ser en god andel blogger, og føler ikke at jeg går glipp av noe pga. ekskludering, men har ikke tid til å rekke over alt heller.
Jeg tror egentlig ikke det er noe særlig frem og tilbake med hva som skjer i åpne og lukkede blogger, jeg kan slippe noen drypp av egne frustrasjoner i åpne, for eksempel, men er mye mer sutrende og utleverende om meg selv i egen, seff. Det kan for eksempel like gjerne være info man har fra andre kanaler, type IRL ( ), fjesboka eller msn som kan se ut som om det plukkes fra lukket blogg?
|