|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Avsporing fra "er du en feriemartyr". Er det et "offer" å dra på hytta med familiVerken min eller mannens familie har hytte, så dette er ingen problemstilling hos oss. Når det gjelder ferier kunne jeg godt ha feriert en ukes tid med mannens foreldre (i separate boenheter), men ikke med mine. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing fra "er du en feriemartyr". Er det et "offer" å dra på hytta med familiJeg har vært på en tur med foreldrene mine etter at jeg ble voksen. Vi dro sammen til Fuerteventura julen 2007. Det gikk greit det, men jeg har ikke noe behov for å gjøre det igjen. Jeg får helt hetta av å være for mye sammen med mamma. Brødrene mine har vært mer på ferie med foreldrene våre. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Sv: Avsporing fra "er du en feriemartyr". Er det et "offer" å dra på hytta med familiNei, ikke noe problem i det hele tatt! Jeg er vant med å feriere både i telt og hytte uten strøm/vann, samt campingvogn.
|
|
|
|
#24 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Avsporing fra "er du en feriemartyr". Er det et "offer" å dra på hytta med familiVi har "begge deler". Vi har i alt 5 hytter i familien. En har vi ikke vært i enda (ligger så langt unna), en har god standard, en har veldig god standard, og to av dem har enkel standard.
|
|
|
|
#25 |
|
Glad
|
Sv: Avsporing fra "er du en feriemartyr". Er det et "offer" å dra på hytta med familiÅ feriere med svigers/foreldre er aktuelt kun om vi har hver vår leilighet. Funket på sydentur. Alle under samme tak på hytta går maks i to netter.
|
|
|
#26 |
|
Glamorøs
|
Sv: Avsporing fra "er du en feriemartyr". Er det et "offer" å dra på hytta med famili
I vårt tilfelle har det ingenting med "å gå overens med". Vi går brillefint sammen med familien, men jeg får hetta av å være "tvunget" sammen med hvem som helst over en lengre periode.
|
|
|
#27 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Avsporing fra "er du en feriemartyr". Er det et "offer" å dra på hytta med familiVi har ingen hytter i familien vår, men vi reiser ofte på besøk til familie og er der over lenger tid. Må innrømme at jeg ikke er så veldig begeistret for å være hos mamma mer enn noen få dager, der er det trangt og ingen mulighet for å trekke seg unna og være for seg selv. Hos pappa derimot har vi god plass å boltre oss på og i fjor var vi der i 4 uker og storkoste oss. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Borte
|
Sv: Avsporing fra "er du en feriemartyr". Er det et "offer" å dra på hytta med familiJeg syns det er hyggelig å dra på hytta med familie og svigerfamilie. Det trenger ikke være i ukesvis da, men noen dager er bare kos.
|
|
|
#29 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Avsporing fra "er du en feriemartyr". Er det et "offer" å dra på hytta med famili
Ferie med svigermor er totalt utelukket. At hun er noen dager hos oss utenom min ferie er ok, da er jeg uansett på jobb det meste av dagen, men jeg vil ikke bo hos henne eller dra noe sted med henne. Har ikke gjort det på mange, mange år. Ferier med andre i familien er helt greit så lenge det er en ferietype som passer meg. Primitivt hytteliv er også helt i orden så lenge jeg slipper unna dotømming. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Ringskrømt
|
|
|
|
|
|
|
#31 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Sv: Avsporing fra "er du en feriemartyr". Er det et "offer" å dra på hytta med familiMed mamma og pappa - en uke er absolutt maks, da begynner jeg og mutter å gå hverandre på nervene.
|
|
|
#32 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Avsporing fra "er du en feriemartyr". Er det et "offer" å dra på hytta med familiJeg orker ikke være lenge på hytten til mine foreldre, om mine foreldre er der. Jeg får spader etter kun kort tid.
|
|
|
#33 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
I mål
|
Sv: Avsporing fra "er du en feriemartyr". Er det et "offer" å dra på hytta med familiJeg kan godt være noen dager på hytte med mine foreldre, 3-4 dager eller så går fint (får litt noia på slutten) - vi er det hver påske og av og til om sommeren. Jeg kan være på en 1-2 dagers tur med svigermor også, men da skal det være for et godt formål.... |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Avsporing fra "er du en feriemartyr". Er det et "offer" å dra på hytta med familiJeg har vært flere dager på hytte med både mine og mannens foreldre (ikke samtidig). Jeg foretrekker mine foreldre. Ikke at det er noe som helst i veien med svigerforeldrene mine, men jeg synes det er annerledes med mine egne. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Avsporing fra "er du en feriemartyr". Er det et "offer" å dra på hytta med familiDet ligger ikke i min natur å være en martyr av noe som helst slag.
|
|
|
#37 |
|
Curlingkone
|
Sv: Avsporing fra "er du en feriemartyr". Er det et "offer" å dra på hytta med familiVi kan godt være på hytta sammen med foreldrene mine et par dager. Men en uke i slengen ville vært for lenge oppå hverandre der.
|
|
|
#38 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Avsporing fra "er du en feriemartyr". Er det et "offer" å dra på hytta med familiÅ dra på primitiv hytteferie er ikke aktuellt for meg, hverken alene eller sammen med familie. Det var sånt jeg gjorde da jeg var ung. Nå vil jeg ha det komfortabelt og lettstelt.
|
|
|
#39 |
|
passer i nissedrakt
|
Man har jo hver sin klut og vann nok til alle, da vet du. |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Sær og kresen
Sv: Avsporing fra "er du en feriemartyr". Er det et "offer" å dra på hytta med familiDet ville vært et offer, ja. Av samme årsaker som glitter nevner.
|
![]() |
|
|