Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er verste bilsikring av barn du har sett?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-07-09, 11:50   #11
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva er verste bilsikring av barn du har sett?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Vel, akkurat det er det faktisk lov å gjøre i Norge, så det kan det godt hende du får se her også …

Vi så en liten tass bakpå sist i går.Jeg har flere ganger sett små unger sitte foran i passasjersetet uten sikring.

Det verste eksempelet har jeg nok kanskje stått for selv. Da skjedde da Pjokken var 7-8 uker gammel og hadde noe RS-lignende greier og det oppsto en situasjon hvor han ikke fikk puste. Da ble han tatt ut av setet av faren imens jeg kjørte til legekontoret rett i nærheten. Det var en avgjørelse tatt i en ganske ugrei situasjon, og jeg var usikker på om vi gjorde det riktige. (Vi vurderte at det å komme til lege i egen bil gikk kjappere enn å stoppe og vente på ambulanse.) Ferden gikk videre fra legekontoret med ambulanse og der var den ingen mulighet for sikring i det hele tatt (!). Poden ble rimelig ute av seg da Pjokken var usikret i bilen vår "Vi kommer til å kræsje! Vi kommer til å kræsje!" Han hadde forstått våre formaninger om bilsikring slik at dersom man ikke har på bilbeltet, kræsjer man.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:13.