|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Stabilt ustabil...
|
Sv: Kjole på skole?
:kremt: Jeg trodde du beskrev din bekledning på din sønns første skoledag her- til jeg leste 1980. :fikk masse festlige bilder i hodet!:
|
|
|
#42 |
|
Borte
|
Sv: Kjole på skole?Vesla bestemte selv og hadde nye jeans som var gråsorte, rutet skjortekjole og grå hettejakke. Hun var ikke særlig pyntet, men det var de klærne hun valgte og hun ville absolutt IKKE ha på seg kjole eller skjørt og særlig ikke pentøy. De fleste jentene var nok hakket mer pyntet, men ikke superfinkjolen liksom.
|
|
|
#44 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kjole på skole?Da sønnen vår begynte på skolen i fjor hadde vel de fleste av jentene skjørt eller kjole, men ikke noe overpyntet. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
Sv: Kjole på skole? |
|
|
|
|
|
#46 |
|
flisespikker
|
Jeg tror du har ett eller annet slags morskompleks.
|
|
|
#48 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#53 |
|
maler
|
Sv: Kjole på skole?Jeg kan ikke for mitt bare liv huske hva jeg hadde på meg første skoledag. Det var i 1983, jeg husker noen røde cordfløyelsbukser jeg også, men jeg husker ikke om jeg hadde dem på den dagen.
|
|
|
#54 |
|
Bare sær
I 1989 var jeg ikke bare ferdig på universitetet, jeg hadde jobbet i fem år.
|
|
|
#55 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Kjole på skole?Her varierte antrekket til barna fra veldig pent til hverdagspent. Foreldrene hadde på seg alt fra arbeidstøy for håndtverkere (skulle videre på jobb sikkert) til litt penere. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
VeloppDragen
|
Sv: Kjole på skole?Her stiller guttene i nye hverdagsbukser og pen skjorte første skoledag. Jentene har jeg lite oversikt over.
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Passiv
|
Neida. Vi bare skifter intonasjon fra foreldre-forumet til for-eldre-forumet. |
|
|
|
#58 |
|
Passiv
|
Sv: Kjole på skole?Her stiller de fleste i nye klær. Ikke i lakk og blonder, men pene hverdagsklær og som regel nye sko. Foreldrene stiller i pene hverdagsklær/kontorantrekk som regel. |
|
|
|
#60 |
|
By the Sea
|
aC er ung - men ikke så ung at hun ikke fikk med seg siste rest av det sjarmerende 80-tallet!
|
![]() |
|
|