Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nyttårsforsetter

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-01-07, 19:43   #21
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nyttårsforsetter

jeg skal ikke spise kjøtt i år heller..

Gammel 02-01-07, 21:24   #22
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Ingen forsetter, bare fortsette med det jeg holder på med - prøve å forbedre det jeg ikke er fornøyd med, og nyte det jeg er fornøyd med.

Gammel 02-01-07, 21:34   #23
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

- Fullføre studiene
- Trene to ganger i uka

Så få vi se om det lar seg kombinere.

cora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 00:02   #24
Kråka

Kråka sin avatar

Kråka er litt kulKråka er litt kulKråka er litt kul
Standard

Jeg skal leke enda mer med ungene, og være enda mer ute med dem. Kjøpte
nytt regntøy til alle i dag, så nå kan vi ikke skylde på været.

Kråka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 00:34   #25
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal kle meg naken og la meg bli avbildet i Lek!

Gammel 03-01-07, 00:37   #26
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Nyttårsforsetter gidder jeg ikke, for jeg kjenner meg så godt at jeg vet at ikke noe av det jeg tenker skal forandres kommer til å skje.

Gammel 03-01-07, 09:55   #27
cilen
re:designer

cilen sin avatar

cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg skal kle meg naken og la meg bli avbildet i Lek!

Go girl!! hihi

Gammel 03-01-07, 10:11   #28
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Jeg skal bli flinkere til å inkludere Try i praksisk drift av familien, det blir hyggeligere for alle, mindre kronglete for meg, og han føler seg mer inkludert. Tror det er viktig spesielt nå som han skal slutte å være enebarn.

Også skal jeg jobbe mye mindre, ned mot 100%.

Ellers er det å fortsette som før med å prøve å innarbeide gode vaner litt og litt.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 11:22   #29
Robina
Aktiv

Robina sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Robina er litt kul
Standard

Jeg har begynt å trene for å få bort kulemagen etter to svangerskap, og det håper jeg at jeg fortsetter med, og så skal jeg bli flinkere til å drite i hva andre mener om meg.

Gammel 03-01-07, 14:22   #30
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Bort med sjokolade, snop, cola og majones. Om jeg spiser/ drikker litt av det i helgene er det ok, men jeg skal prøve å gå ned 10 kilo frem til sommeren.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 14:51   #31
lil'c
Passiv

Hvor: Oslo
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Nyttårsforsetter

Jeg har ingen nyttårsforsetter, pleier ikke det.
Men derimot skal jeg prøve å slutte å gå ned i vekt, for det burde jeg.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 16:08   #32
Bequita
Walking in the air

Bequita sin avatar

Hvor: Oslo
Bequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smartBequita imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal slutte med unødig sukkerholdig snop etter middag. Har det siste året blitt helt hekta på noe søtt om kvelden, nemlig. Dessert er greit, men etter vi går fra bordet skal jeg ikke spise annet snop. Har klart det disse to første kveldene i 2007, for første gang på over et år. Litt stolt, ja.

Bequita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 16:41   #33
Pope
Fraværende...til tider.

Pope sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi skal prøve å få litt mer tålmdighet med gutta våre. Ikke kjefte så utrolig mye som vi gjør idag. Det blir for mye kjefting synes vi... men de gutta er så helt utrolig noen ganger at det er vanskelig å la vær.. (telle til 10 )

Også skal pappaen ikke banne så mye. Han får nå 10 kr i bot hver gang han banner. Jeg er nemlig lei av høre 4 åringen si: Helvete, Faen osv..

Gammel 03-01-07, 22:43   #34
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg sier som Nasse Nøff; Nyttårskorsetter?

Men, nei, har hverken forsetter eller korsetter....

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:36.