Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Ny skattejakt... kan jeg selge noe av dette?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-07-09, 18:51   #1
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ny skattejakt... kan jeg selge noe av dette?

...

Sist redigert av Elise : 28-12-19 kl 09:05.
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 18:59   #2
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

6 frokosttallerkner og 6 skåler, men ingen kopper. Det kommer virkelig ikke frem på bildet hvor skjønne de er... Jeg vurderer nesten å beholde asjettene.

6 kopper

Kan det være at disse koppene og fatene hører sammen?

Gammel 27-07-09, 19:27   #3
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ja, du kan sikkert få solgt eller gitt bort noe av det. Hvor stor er den oransje bollen forresten, jeg tar den gjerne!

Det blå serviset, er det i porselen eller i keramikk (du ser det under, om det er hvitt eller brunt der det har stått når det ble brent). Er det i keramikk kan det være litt verdt, hvis det er det serviset det kan se ut som det er.

Hvor bor du? Tror ikke jeg skal sjangse på å sende den, gitt... Den er ikke stor, men heller ikke liten. 12 cm i diameter, 8 cm høy.

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Jaggu, det kan se sånn ut. Men det står ikke det samme under.

Var det dette du mente om porselen eller keramikk, sjugger? Det er porselen. Under asjettene og skålene står det "detergent proof - made in england" og så 9 - 71 og så 11 - 71. Under koppene står det Staffordshire Potteries LTD. Made in England.

Gammel 27-07-09, 19:29   #4
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Det vil jeg tippe på, for vi har nemlig akkurat likt her hjemme.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 19:55   #5
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Standard

I tillegg er det et middagsservise der ute til 8, fra Arabia Finland, laget noe i 36 og noe 38 og 39 (hvis det er det tallene under betyr?), det er gulhvitt med gullkant. 8 middagstallerkner, 8 suppetallerkner og 2 frokosttallerkner... 1 sausenebb, (en ødelagt potetskål), og 2 store serveringsfat. Er det noen som har noen ide om hvor mye det kan være verdt, uten å se bilde? Vurderer å beholde det selv til pent, men har jo ikke skapplass, da.

Noen som vet noe om dette, da?

Gammel 27-07-09, 20:28   #6
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her fant jeg en oversikt over "Arabia plates" som ligger til salgs ute på nett. Finner du "ditt" servise her? Det er mange sider å bla gjennom....

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-07-09, 20:34   #7
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

åååh som å se huset til bestemor

4 tallerkner. De har hengt på en tallerkenhylle

3 tallerkner

Hun hadde de kopperne i orange

Sitat:

6 kopper

.

Gammel 27-07-09, 22:03   #8
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sitat:

6 kopper

Disse koppene og skålene/asjettene syns jeg er helt konge, de har jeg fryktelig lyst på.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:53.