|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Evig optimist
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Madonnakonsert
Det blir litt sånn for meg også
![]() |
#42 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MadonnakonsertHåper ihvertfall at toalettforholdene er bedre i morgen enn på Metallica-konserten. Da hadde de samla toalettene helt bakerst i området, slik at man måtte tråkle seg gjennom hele arenaen for å gå på do. Jeg eier nemlig ikke festblære, og kunne jo tenkt meg en pils eller to underveis. Med GC-plass så blir det i så fall laangt å gå for å lette på trykket.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
|
Det er nok omtrent samme dealen her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MadonnakonsertSer ut som det blir regn ganske sikkert, og ganske mye også.
![]() |
#47 |
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MadonnakonsertJeg skal den 30 ja, jeg bare sitter å lurer på hvor jeg skal parkere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
I gapestokken
På VG-konserten i år var det mange tullinger med paraply og ganske vanskelig å se noe til tider.
![]() |
#50 |
Gangster girl
Tenkte meg at det var det lureste, men er vel ikke bare bare å komme seg på t-banen etter konserten heller? |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
fri
|
![]() Sv: MadonnakonsertJeg bodde ikke så langt fra Valle Hovin for mange år siden og det var et styr uten like hver gang det var stor konsert. Folk parkerte ulovlig i mils omkrets og kom travende nedover der vi bodde fordi de ikke fikk plass på t-banen. Hvilken stor stjerne var det som hadde konsert sånn på slutten av 90-tallet igjen? Michael Jackson, eller tar jeg helt feil? Husker iallfall at vi satt på balkongen og fikk med oss ganske mye lyd ;-) |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: MadonnakonsertOppsummering. Bra show, litt lite old-school for min smak,men det som var var bra. Imponerende dansing, og effektene var Ok. Jeg sto relativt langt foran, men publikum suger. Rundt meg var vi en 8-10 stykker som var "med" men ellers sto folk skuffende stille, kunne lite tekster og klappet knappast, selv på oppfordring fra dronningen. Selv er jeg ingen blodfan, men ville gjerne ha med meg Madonna live og da må man jo ha det gøy |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
I gapestokken
Det blir nok bedre publikum i morgen når jeg og venninnen min skal dit (og mannen min).
![]() |
#54 |
Gangster girl
Typisk norsk! Var på madonna i danmark, der tok det helt av! |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Sv: MadonnakonsertJeg skjønner godt at publikum ikke var overentusiastiske. De tre, fire låtene jeg så var mildt sagt ikke imponerende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: MadonnakonsertJeg var der, stod langt fremme og så scenen kjempebra. Jeg syns konserten var kjempebra! Madonna veldig BLID og flink. Danserne hennes er fantastiske, og hun synger og danser utrolig bra!! For en energi! Jeg var ihvertfall imponert. Likte mange av sangene, spes "Vogue" og "La Isla Bonita"-fremførelsen. Jeg er dog litt enig at nordmenn er litt treige.. men god stemning rundt der jeg stod ihertfall.
![]() |
#57 |
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() Sv: MadonnakonsertBør man være der veldig tidlig? Skjønner jo at man kanskje bør det for å få en god plass da, men føler det kan bli lenge å stå på Valle Hovin fra 17.30 til Madonna går på scenen 21-21.30.
![]() |
#58 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() Sv: MadonnakonsertHørte rykter om at klokken ble 21.30 i går men kanskje det ikke stemte da. Samboeren min hadde lest det i en avis.
![]() |
|
|