Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Merking av klær

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-08-09, 01:23   #29
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...

Høyt&Lavt sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Merking av klær

Men dere som skriver at noe av tøyet ( f eks skiftetøyet) ikke merkes: hvordan i huleste sorterer dere tøyet i dagliglivet da? Er ikke det å skaffe seg ekstra jobb?
Jeg tenker litt som Rema-reklamen sier: det enkle er ofte det beste. Derfor blir ALT merket, så slipper jeg å tenke hva er og hva er ikke merket hver gang det skal fylles opp en skiftekurv.

Jeg har dårlig sammenligningsgrunnlag, i og med at jeg har blitt mer nazi på merkingen med åra, men jeg har iallfall mistet veldig lite etter at jentungen begynte i barnehagen som drøyt ettåring. Ikke engang votter har jeg mistet særlig av, og da snuppa mistet sine reima tec-votter i fjor vinter på tur i skogen med klassen, var hun helt utrøstelig. Jeg forsøkte å forklare at det ikke var krise, da det var 4.vinteren hun brukte dem og at de knapt hang sammen i sømmene etter flittig og hardfør bruk (les også spising på vottene).

Ang stjeling er det ikke mye som hjelper- men jeg har hørt et triks for yttertøy iallfall: om man merker plagget synlig fra utsiden ( i nakken, utenpå dressen f eks) er det ikke så lett og bruke et stjælt plagg.

Jeg hadde dånt og klikket i vinkel om jeg hadde opplevd lignende med barnehagen som du beskriver, GydaG...

Hos meg har gått såpass prestisje i merkesporten at jeg nesten blir litt oppgitt hvis eg finner klær i hylla til guttungen som ikke er merket. Ikke riv ruskende forbanna, bare litt "dere vet da at alt vårt er merket, så hvorfor ligger denne her???"
:host:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:10.