Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan tror du at andre ser deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-09, 04:49   #201
Mett
Gjendekjeksfantast

Mett sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1
Mett er populærMett er populærMett er populærMett er populær
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Ellers påstår Mett at jeg er brunt brennevin. Jeg lurte på om det var fordi man får hodepine av meg, og svaret var "ikke før dagen etter". Så der har dere det. Brunt brennevin. Og han tror han skal få sove i natt. Hah.

Altså, jeg mente selvsagt at det ikke er alle forunt å lære deg å kjenne, men at de som blir det, lar seg besnære av hvordan du krydrer tilværelsen deres med din konsistens, karakter og fortreffelige særegenhet. At du tilfører en ellers alminnelig dag et snev av høytid og sjelefred. At din fremtoning skifter fra år til år, men i så små nyanser at kun kjennere legger merke til det, og derfor vet å verdsette din nåværende form enda mer. At en kopp kaffe for mange ikke blir det samme uten at du er til stede. At man blir mer og mer fascinert desto mer man lærer om deg og hvor du kommer fra. At det som for noen begynte med et forsiktig sipp med lukket nese og stor skepsis, til slutt fyller et ledig rom i livet deres de ikke engang visste at de hadde. Et stressfritt rom til refleksjon, hygge og latter. At folk som tilsynelatende har alt, brått kan få et målrettet blikk som formelig skriker "må ha det, bare må ha det" når de føler det er for lenge siden sist de tilbragte tid med deg.

Apropos ingenting, tror jeg noen ser på meg som en som kan fossro når det er påkrevd.

Gammel 15-08-09, 08:44   #202
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mett, her.

Apropos ingenting, tror jeg noen ser på meg som en som kan fossro når det er påkrevd.

Næh?

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 09:22   #203
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er nok hun mørke, rolige, blide, litt store.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 09:54   #204
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Hun engasjerte, morsomme og til tider litt for ærlige.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 10:33   #205
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nais, Mett!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 10:36   #206
Skvetten
Passiv

Standard

Mett:

Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 10:37   #207
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mett, her.

Altså, jeg mente selvsagt at det ikke er alle forunt å lære deg å kjenne, men at de som blir det, lar seg besnære av hvordan du krydrer tilværelsen deres med din konsistens, karakter og fortreffelige særegenhet. At du tilfører en ellers alminnelig dag et snev av høytid og sjelefred. At din fremtoning skifter fra år til år, men i så små nyanser at kun kjennere legger merke til det, og derfor vet å verdsette din nåværende form enda mer. At en kopp kaffe for mange ikke blir det samme uten at du er til stede. At man blir mer og mer fascinert desto mer man lærer om deg og hvor du kommer fra. At det som for noen begynte med et forsiktig sipp med lukket nese og stor skepsis, til slutt fyller et ledig rom i livet deres de ikke engang visste at de hadde. Et stressfritt rom til refleksjon, hygge og latter. At folk som tilsynelatende har alt, brått kan få et målrettet blikk som formelig skriker "må ha det, bare må ha det" når de føler det er for lenge siden sist de tilbragte tid med deg.

Dette er ikke roing. Dette er et kunstverk!

Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 10:51   #208
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Dette er ikke roing. Dette er et kunstverk!

Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 11:03   #209
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er hun som tar mye større plass enn hva kroppstørrelsen skulle tilsi.

Jeg vet ikke hvilken alkoholholdig drikk jeg, en billig musserende kanskje?

Gammel 15-08-09, 11:21   #210
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg virkelig grublet på denne. Med tanke på utseende er jeg ingenting spesielt. Jeg er vel hun slanke (ikke sykt tynne liksom) uten pupper og rumpe, og med hår som skifter farge hele tida (det siste har jeg forvørig slutta med). Ellers, ingenting. Jeg er ikke spesielt mørk eller lys, har store øyne eller munn. Hmm.. tenker videre.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 11:27   #211
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil veldig gjerne være en kul Bloody Mary, men jeg er nok egentlig en tikidrink med masse paraplyer og dill.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 11:41   #212
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arken, her.

Jeg er nok hun mørke, rolige, blide, litt store.

Du er hun høye, mørke, pene, stille og milde. Jeg har sett deg. Jeg har prøvd å tenke ut en unnskyldning for å bli litt bedre kjent. Det er det inntrykket du har gjort på meg.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 11:42   #213
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg lurer på om jeg kan være Jack Daniels.
Rocka, men temmelig harry.

Gammel 15-08-09, 11:48   #214
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Jeg vil veldig gjerne være en kul Bloody Mary, men jeg er nok egentlig en tikidrink med masse paraplyer og dill.

Jeg ville valgt en tikidrink fremfor Bloody Mary any day!

Jeg er en kald Chablis.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 11:51   #215
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Drikk er vanskelig. Tidligere ville det ha vært Pepsi Max, men det har jeg gitt opp. Jeg drikker såpass lite nå at noen forbindelse er tøff å dra.

En del gamle venner har vel sine assosiasjoner, men det er jo ting jeg ikke har drukket på årevis.

Jeg tror nok noen ville sagt jeg ER som "dårlig heimert" også ville jeg selv insistere på å kalle det Grappa.

Sist redigert av Maz : 15-08-09 kl 13:26.
Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 12:09   #216
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jeg lurer på om jeg kan være Jack Daniels.
Rocka, men temmelig harry.

Og elsket av menn som Lemmy.

Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 12:12   #217
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 12:24   #218
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fremmede som skulle beskrive meg etter å ha truffet meg én gang ville nok referert til de gedigne puppene, det krøllete håret, eller størrelsen min generelt. Jeg er liksom både høy, tykk og puppebemidlet.

Bekjente/venner/familie ville nok gå for krøllene.
Skulle de sagt noe om hvordan de ser personligheten min tror jeg de fleste tror at jeg er tøff og snill, og ville brukt det som beskrivelse. Jeg vet ikke helt om jeg skal bekrefte eller avkrefte det.

Gammel 15-08-09, 12:26   #219
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hm. Nå kjenner jeg flere av dere her inne, men ingen har hittil beskrevet seg slik som jeg ville beskrevet vedkommende.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 12:31   #220
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kom igjen, agent. Beskriv oss.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:15.