|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#201 |
|
Gjendekjeksfantast
|
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?
Altså, jeg mente selvsagt at det ikke er alle forunt å lære deg å kjenne, men at de som blir det, lar seg besnære av hvordan du krydrer tilværelsen deres med din konsistens, karakter og fortreffelige særegenhet. At du tilfører en ellers alminnelig dag et snev av høytid og sjelefred. At din fremtoning skifter fra år til år, men i så små nyanser at kun kjennere legger merke til det, og derfor vet å verdsette din nåværende form enda mer. At en kopp kaffe for mange ikke blir det samme uten at du er til stede. At man blir mer og mer fascinert desto mer man lærer om deg og hvor du kommer fra. At det som for noen begynte med et forsiktig sipp med lukket nese og stor skepsis, til slutt fyller et ledig rom i livet deres de ikke engang visste at de hadde. Et stressfritt rom til refleksjon, hygge og latter. At folk som tilsynelatende har alt, brått kan få et målrettet blikk som formelig skriker "må ha det, bare må ha det" når de føler det er for lenge siden sist de tilbragte tid med deg.
|
|
|
|
#204 |
|
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Hun engasjerte, morsomme og til tider litt for ærlige. |
|
|
|
|
|
#206 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Mett: |
|
|
|
#207 |
|
Passiv
|
Dette er ikke roing. Dette er et kunstverk! |
|
|
|
#209 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Jeg er hun som tar mye større plass enn hva kroppstørrelsen skulle tilsi.
|
|
|
#210 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Nå har jeg virkelig grublet på denne. Med tanke på utseende er jeg ingenting spesielt. Jeg er vel hun slanke (ikke sykt tynne liksom) uten pupper og rumpe, og med hår som skifter farge hele tida (det siste har jeg forvørig slutta med). Ellers, ingenting. Jeg er ikke spesielt mørk eller lys, har store øyne eller munn. Hmm.. tenker videre.
|
|
|
#212 |
|
VeloppDragen
|
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22) |
|
|
|
|
|
#213 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Jeg lurer på om jeg kan være Jack Daniels.
|
|
|
|
#214 |
|
Peppy!
|
Jeg ville valgt en tikidrink fremfor Bloody Mary any day! |
|
|
|
|
|
#215 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Drikk er vanskelig. Tidligere ville det ha vært Pepsi Max, men det har jeg gitt opp. Jeg drikker såpass lite nå at noen forbindelse er tøff å dra. Sist redigert av Maz : 15-08-09 kl 13:26. |
|
|
|
|
|
#218 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Fremmede som skulle beskrive meg etter å ha truffet meg én gang ville nok referert til de gedigne puppene, det krøllete håret, eller størrelsen min generelt. Jeg er liksom både høy, tykk og puppebemidlet.
|
|
|
#220 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?Kom igjen, agent. Beskriv oss.
|
|
![]() |
|
|