Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan tror du at andre ser deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-09, 21:14   #381
Skvetten
Passiv

Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Vi får pygmere sammen, vi to.
*153 cm*

Kanskje vi kan kjøpe oss platåsko også, tror du det hjelper?

Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 21:21   #382
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Kanskje vi kan kjøpe oss platåsko også, tror du det hjelper?

Hvorfor tror du jeg har skapet fullt av helsefarlige, men akk så lekre, høyhælte sko ...

Gammel 17-08-09, 21:22   #383
Skvetten
Passiv

Standard

Hvorfor tror du jeg har skapet fullt av helsefarlige, men dritlekre, høyhælte sko ...

Jeg har også sånne.
Det er så sexy at jeg blåser i om det blir vonde føtter når jeg først bruker dem.

Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 21:24   #384
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

LilleLeo er hun med de store vakre øynene.

Jeg er hun kraftige med rødt hår.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 21:35   #385
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Æh, Monsoon, er det et lurespørsmål? Du er jo en sånn liten og nett en? Kanne, hvis jeg leste riktig, så er du to cm høyere enn meg. Hmfp.

Nenne: Eller Det er kanskje noe riktig i det. Jeg er nemlig innmari tøff. :voff:

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 21:39   #386
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg har også sånne.
Det er så sexy at jeg blåser i om det blir vonde føtter når jeg først bruker dem.

Og dessuten, enten jeg nå har nese for kvalitet eller det er sånn at jeg bare er vant til det etter årevis med høye hæler, så er det et ftall av mine lekre, høye som er direkte ubehagelig å ha på seg.

Gammel 17-08-09, 21:46   #387
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Amidriel er Hun med det store hjertet og de herlig, giftige replikkene.

Scarlettah, jeg er høyere enn deg. :åpplyser: Bare atte det æ'kke så lett å få med seg når vi sitter på barkrakker.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 21:46   #388
Skvetten
Passiv

Standard

Og dessuten, enten jeg nå har nese for kvalitet eller det er sånn at jeg bare er vant til det etter årevis med høye hæler, så er det et ftall av mine lekre, høye som er direkte ubehagelig å ha på seg.

Jeg kan gå lenge i mine uten at det blir vondt men om jeg har gått mye blir det til slutt ille. Til tross for dyre og godt tilpassede sko.

Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 21:47   #389
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet at du er høyere enn meg, aC, men jeg ser det ikke. Og der er det vel en signifikant forskjell også, tror jeg?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 21:49   #390
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor høy er du aC? Jeg er høyere en deg, sant?

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 21:50   #391
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er 173-ish.

Gammel 17-08-09, 21:53   #392
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

(Helt objektivtivt, selvfølgelig. ) Anne er blond, vakker og partydiva. Når man ser Anne forventer man liv, røre og action, og Anne innfrir. Anne er vulger på en elegant måte, direkte, sexy og med en ironisk undertone. Anne er den blonde som ikke er blond, hun er klovnen som gråter og jeg elsker henne. Og derfor er jeg ikke særlig objektiv.
Når det gjelder drikk er Anne vann og vodkda, klar og ren, men sterk som faen. Jeg tror Anne er hjemmebrendt. Du tror du vet hva du får, men det er mye sterkere.

Omtenksom?

Takk

Du er omtenksom, iallfall overfor meg.
:navlebeskuende:

Så utrolig mange flotte beskrivelser det er her, en fiiiiin tråd!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 21:53   #393
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mett, her.

Må si jeg er litt skuffet over hvor normale alle oppfatter seg selv, og mest sannsynlig er. Sitter fremdeles og venter på "Jeg her hun som alltid drar det ene benet etter meg, og etterlater en tynn stripe sikkel. Folk flest fester seg nok ved myggspiralene jeg bruker som ørepynt." For som med Ulvefar, tar det litt tid før alle navnene hos en ny gruppe mennesker sitter hos meg. Litt større variasjon blant de fysiske fremtoningene hadde derfor vært kjærkomment. På forhånd takk.

Åh, det glemte jeg å si: Jeg har et tredje bryst hengende i tinningen. Mulig noen kaller meg Hun med puppen i trynet på grunn av det.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 21:59   #394
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Æh, Monsoon, er det et lurespørsmål? Du er jo en sånn liten og nett en? Kanne, hvis jeg leste riktig, så er du to cm høyere enn meg. Hmfp.

To lange cm. Jeg er også en som tror jeg alltid er høyere enn dem jeg er sammen med. Dessuten er du nett, les ditt eget svar til Monsoon.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 22:07   #395
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg er 173-ish.

I svarte! Er du tre cm høyere en meg? Jeg tror jeg tar det igjen i bredden.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 22:09   #396
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Hæ? Nei. Men i alle, nå blir jeg usikker selv, men jeg mener da det var 173 sist jeg målte. 171 til 173? D'oh, dette må jeg finne ut av i morgen.

Gammel 17-08-09, 22:21   #397
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Jeg er pinadø meg en pygme i dette selskapet, en hottentott eller en ompa lompa.

*153 cm*

Får jeg pygmere sammen med dere?
*154 cm*

Gammel 17-08-09, 22:23   #398
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

*154 cm*

Åh, nå følte jeg meg høy...159,5 avrundes alltid til 1,60.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 22:24   #399
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

aC:

Jeg tror ofte at jeg er relativt høy og mørk, men ved siden av aC blir jeg hun lysebrune stutt-tjukke.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 22:25   #400
Skvetten
Passiv

Standard

*153 cm*

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

*154 cm*

Jeg er jo svimlende *155*

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Åh, nå følte jeg meg høy...159,5 avrundes alltid til 1,60.

Stælken!

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:03.