|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vis meg et fint spisebord
Hotellstandard er 60 cm pr. individ. Dvs. 4 stk på langsiden = 2,4 m langt bord. (4 + 4 + en på hver ende = 10)
![]() |
#22 |
Etylbarbital
![]() Sv: Vis meg et fint spisebordNår vi en gang bytter ut møblene våre som vi har flyttet med oss hit & dit så skal vi ha lave spisebordstoler for at de ikke skal ruve så mye.
![]() |
#23 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Vis meg et fint spisebordLave stoler ja. Ikke ruvende. Det er jo absolutt et poeng. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Vis meg et fint spisebordBjurstad-eigarar; korleis held desse møblene seg? Eg har høyrt at dei kan få litt fargeforandring etterkvart. Stemmer det? Billybokhyllene er av same materiale, trur eg, og synes ikkje dei har fått noko stygg farge. Våre hyller er i bjørkelaminat.
![]() |
#25 |
Multitaskingmaniac
|
![]() Sv: Vis meg et fint spisebordDe nye bordene i Bjurstad- serien har hekter under slik at platene ikke glir fra hverandre. Vi har det nest største og er passe fonøyd. Som deg synes jeg ikke det blir så mye større når vi legger i plate og de på enden krasjer litt i bordbeinet.
![]() |
#27 |
Protonterapeut
|
Da kan jeg bare ile til og si at det samme trodde jeg om våre. Til vi pakket ned alt for å flytte, og oppdaget at samtlige Ikea-møbler i bjørk er gulnet som bare fysj.
![]() |
#28 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Vis meg et fint spisebordJa, det er det som er trist med de en gang så fine bjørke-møblene fra Ikea; de gulner til furu på tre år.
![]() |
![]() |
#29 |
WF: BNBE
Det har ikke jeg opplevd med vårt Bjursta-bord. Vi har det største i brunsort, og der er det fint plass til tre stoler på hver side uten plater. Vi kjøpte vårt våren 2008. Kjøpte noen billige stoler på Ikea til (fattig student), men har beholdt dem siden vi liker dem godt.
![]() |
#30 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Vis meg et fint spisebordJeg synes også å huske at bjørkeBillyene gulnet litt, selv etter bare ett års bruk. Vi har fem-seks-sju hyllemeter på loftet så det blir spennende å se. Ser ikke egentlig hvor vi skal få plassert dem i det nye huset så det spørs om de må vekk. Får man solgt slike? |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Vis meg et fint spisebordhttp://www2.bolia.com/nn-NO/catalog/...isebord/Nordic
![]() |
#34 |
Bør lage seg en tittel selv
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
|
Og vips ligger det nå i stua og venter på å bli skrudd sammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Har fått viljen sin
|
Hva tok du for dem? Våre er bare brukt ett år. Da måtte det fantastiske biblioteket vike til fordel for barnerom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
|
Vi hadde tre lave hyller som vi solgte for totalt kr. 200, ei høy hylle med vanlige hylleplater kr. 100, ei hylle med glassdører og -hyller kr. 175 og en cd-hylle kr 75. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Erfaren nok
|
![]() |
|
|