Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan tror du at andre ser deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-08-09, 00:37   #421
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Følte meg plutselig litt høy her, hele 159 cm.

Du er høy!

Hilsen 156,5 på en god dag.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 00:38   #422
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Skal dere ikke slutte med koozingen snart? :gjesper:

Pøh. Du er bare misunnelig.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 00:39   #423
Ami
kamelkonsument

Ami sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Fjordland
Blogginnlegg: 74
Ami er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt liktAmi er virkelig godt likt
Standard

Jeg er 173. :bidrar.

Skal dere ikke slutte med koozingen snart? :gjesper:

Du kan jo finne deg en annen tråd å leke i.

Ami er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 00:40   #424
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg deltok en gang på et kurs der deltakerne skulle beskrive hverandre som en ting.
Jeg ble et kostbart møbel.

Et 164 cm høyt kostbart møbel, får jeg vel legge til.

Gammel 18-08-09, 00:42   #425
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Pøh. Du er bare misunnelig.

Pøh!

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 00:46   #426
rine
Halloen!

rine sin avatar

rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Amidriel, her.

Du kan jo finne deg en annen tråd å leke i.

Joda, jeg kikker bare innom av og til for å se om det dukker opp noen mindre hyggelige beskrivelser. Det hadde vært litt morsomt da?
Men, som sagt, lite action til nå.

Gammel 18-08-09, 00:51   #427
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Joda, jeg kikker bare innom av og til for å se om det dukker opp noen mindre hyggelige beskrivelser. Det hadde vært litt morsomt da?
Men, som sagt, lite action til nå.

Jeg har beskrevet meg selv som bitchy - det er da litt schwung over den beskrivelsen?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 01:46   #428
rine
Halloen!

rine sin avatar

Standard

Jeg har beskrevet meg selv som bitchy - det er da litt schwung over den beskrivelsen?

Bitchy er et kompliment i min bok.

Gammel 18-08-09, 02:58   #429
carolin
Har laget seg en tittel

carolin sin avatar

Blogginnlegg: 70
carolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt liktcarolin er virkelig godt likt
Standard

Jeg har aldri tenkt over det, men vil tro venner ser på meg som hun lille, snille som sier så mye rart.

Hos kunder har jeg alltid vært hun med de brune øynene som alltid smiler.

Gammel 18-08-09, 09:00   #430
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Æh, Monsoon, er det et lurespørsmål? Du er jo en sånn liten og nett en?

Ja, det var et lurespørsmål. Vi er ca like lange, jeg er 1,68. Men jeg opplever meg som 1,75, så jeg trodde jeg var høyere enn deg.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 09:41   #431
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av cora, her.

Følte meg plutselig litt høy her, hele 159 cm.

Du er en langbeint gaselle, Cora.

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Du er høy!

Hilsen 156,5 på en god dag.

En hel cm og litt til høyere enn meg jo.

Vet dere, vi må snart lage et høydebarometer her.

Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 09:51   #432
Michelle
X First Lady

Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Da er jeg også en langbeint gazelle på hele 1.59 Egentlig rart at jeg ble så "høy" da min bror var nesten 2 m og med høye foreldre.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 10:46   #433
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mett, her.

Må si jeg er litt skuffet over hvor normale alle oppfatter seg selv, og mest sannsynlig er. Sitter fremdeles og venter på "Jeg her hun som alltid drar det ene benet etter meg, og etterlater en tynn stripe sikkel. Folk flest fester seg nok ved myggspiralene jeg bruker som ørepynt." For som med Ulvefar, tar det litt tid før alle navnene hos en ny gruppe mennesker sitter hos meg. Litt større variasjon blant de fysiske fremtoningene hadde derfor vært kjærkomment. På forhånd takk.

Sånt vil jeg også ha mer av! I barnehagen vår jobber det tre søte, flinke og hyggelig damer, en i hver avdeling. Og de ligner hverandre på en PRIKK! Samme sveis, samme hårfarge, samme størelse, samme pene ansikt. Utrolig frustrerende! "Si hade bra til ...eh.... den voksne, vennen min!".

Jeg tror forresten at enkelte ser på meg som ganske bitchy, og det er jeg også.

Tja, det er i hvert fall IKKE et inntrykk man får når man treffer deg! Da fremstår du som varm, vittig og sexy. Og som et utrolig dugandes kvinnfolk. Du er en sånn som mens "andre" sitter og drikker vin og skravler og tenker på ingenting, så har du plutselig tatt oppvasken. Samtidig som du er tilstede og med, liksom. Mystisk.

Gammel 18-08-09, 10:53   #434
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Divine, du tar så feil, så feil. Heldigvis. Mulig du kan være litt rar, men det er en hedersbetegnelse i min verden.

Jeg får si som The Smiths: If I seem a little strange, well that's because I am.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 11:15   #435
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg vet ikke helt hva rar betyr jeg?

Er det noe negativt? Isåfall passer det ikke på deg Divine.

Er det at man ikke ser ut som alle andre som det finnes tretten på dusinet av ala de som jobber i barnehagen til Polyanna? Isåfall stemmer det. Og da stemmer det på de aller fleste fp-ere jeg har møtt. Vi skiller oss jo faktisk litt ut de fleste av oss. Det er jo en innmari bra ting. Det er det at det er en bra ting som gjør at jeg synes det er fint med høye hæler når jeg er 180 lang - jeg understreker ett av mine særpreg enda mer og skiller meg enda mer ut, men det er da helt greit det. Rar er bra det.

Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 11:16   #436
Slettet bruker
Passiv

Standard

For å si det sånn - jeg har klart å lære meg navnene på flere fp-ere etter kun kort tid enn jeg klarer på folk flest i løpet av år.

Svar med sitat
Gammel 18-08-09, 11:21   #437
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Jeg har ofte overhørt at folk omtaler meg med ordene; hun med det lange, lyse håret og som har fem barn.

Håper i tillegg at det kan være noe mer spennende å si om meg.

Gammel 18-08-09, 11:25   #438
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Amor: "Hun som hvis hun har et par timer til overs bestemmer seg for å male huset "til en farge hun liker bedre"".

Gammel 18-08-09, 11:26   #439
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Nå har jeg testet det ut litt. Etter å ha gått uten hårbånd/pannebånd i over ei uke, observerte jeg i går at jeg likevel går under betegnelsen "hun med hårbåndet". Pussig.

Gammel 18-08-09, 11:28   #440
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Jeg har ofte overhørt at folk omtaler meg med ordene; hun med det lange, lyse håret og som har fem barn.

Håper i tillegg at det kan være noe mer spennende å si om meg.

Jeg ville ha sagt hun gærne dama som ikke lar seg stoppe om du så plukker av henne føttene. Og likevel er like blid og umulig å stresse opp eller bryte ned skikkelig.

Jeg vet ikke om noen i hele universet som rekker så mye som deg.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:19.