|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
maler
|
Sv: Hvor villig låner du vekk dine tingNå har jeg ingen som låner og låner av meg og det bare er enveis. Det kunne kanskje ført til at jeg ble litt mindre raus.
|
|
|
#82 |
|
heimføing
|
Sv: Hvor villig låner du vekk dine ting
Ja det der har jeg gjort en gang eller to, til og med uten at det har vært noen krise inne i bildet. |
|
|
|
|
|
#84 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hvor villig låner du vekk dine tingJeg låner bort ting som kan erstattes. Dvs ting som ikke har en så sentimental verdi for meg at det ville være vondt å miste dem. Av dyrere ting låner jeg bort ting hvis de er forsikret. Hvis de ikke er forsikret er det en you break it you buy it-politikk på ting jeg låner bort.
|
|
|
#85 |
|
Shake it out!
|
Jeg låner bort mannen, men avklarer hva de som låner skal bruke ham til først, det er nemlig visse restriksjoner i leieavtalen
|
|
|
#86 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor villig låner du vekk dine tingJeg lurer på om de som vil låne bort dyre ting under forutsetning av at skader erstattes - hva når du som eier har et annet forhold til hva som er en skade enn den som har lånt? |
|
|
|
#87 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor villig låner du vekk dine tingVi låner vekk verktøy og sånt villig vekk til naboer. Har lånt vekk en hybel en gang også, men har aldri blitt spurt om lån av penger, hus eller bil. Sengeplass låner vi villig vekk. Hadde noen spurt om lån av bil så kunne det også vært OK i teorien - men i praksis er den ikke tilgjengelig for utlån ettersom den er i bruk daglig (men jeg hadde sagt tydelig i fra om at jeg er ripenevrotiker og at riper hadde blitt forventet fikset).
|
|
|
#88 |
|
Weeeee
|
|
|
|
#90 |
|
Getting in tune
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor villig låner du vekk dine tingJeg låner gjerne bort det meste, men sier som Mim: Ikke mannen. Og som Maxi: Ikke penger til folk som alltid er blakke og usikre betalere, da ville jeg heller forsøkt å hjelpe på annet vis.
|
|
|
#91 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor villig låner du vekk dine tingJeg kan låne bort det meste utenom penger og bøker. |
|
|
|
|
|
#92 |
|
saftig
|
Og sånn er jeg med alle tingene mine, egentlig.
|
|
|
#93 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor villig låner du vekk dine tingNå har ikke vi så mye som kan lånes bort, egentlig. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Impulsiv innimellom
|
Sv: Hvor villig låner du vekk dine tingVi låner villig bort ting til nære venner og familie, og låner tilbake andre ting.
|
|
|
#95 |
|
|
Sv: Hvor villig låner du vekk dine tingJeg har et svært avslappet forhold til både ting og bil, og hadde ikke irritert meg over/antageligvis ikke engang tenkt over, om noe hadde blitt småherpa. |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
Sv: Hvor villig låner du vekk dine tingSom de fleste andre her, jeg låner gjerne vekk ting. Og det har hittil godt veldig bra!
|
|
|
#97 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor villig låner du vekk dine tingJeg er ikke så glad i og låne bort. For enkelte så betyr tydeligvis og låne det samme som og gi det bort. Jeg hater og spørre om og få tilbake ting, så, nei jeg liker ikke og låne bort. |
|
|
|
![]() |
|
|