|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Passiv
|
Sv: Dersom du hadde et barn i avlastningsboligJeg ville helt klart holdt han hjemme jeg. Mamma og pappa er best når man er syk, ingen tvil om det. |
|
|
|
#42 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Dersom du hadde et barn i avlastningsboligJeg tenker også som deg, og selvfølgeligkan det være andre årsaker for å sende dem som vi ikke kan spekulere i. Jeg opplever til stadighet at folk jeg er veldig på linje med ellers har et helt annet syn på dette med syke barn og barnehage enn meg, og jeg blir like overrasket hver gang. Det er tydelig at det er store forskjeller her.
|
|
|
#43 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dersom du hadde et barn i avlastningsbolig
Herregud, det KAN jo være andre årsaker. Kanskje har de ikke lyst å fortelle om det. Kanskje ligger det andre ting bak. SÅnne ting som du skriver om her har utrolig lett for å bli til fem høns. Og så begynner sladderet. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Kontrollfrik
Ja, det tror jeg også! |
|
|
|
|
|
#45 |
|
|
Eh ... Hun fortalte meg det selv, mens hun samtidig klaget på at ungen gjorde så hun ikke fikk festet så mye som hun ønsket. De fem hønsene sprer jeg gjerne videre.
|
|
|
#46 |
|
Kontrollfrik
Det kan vel være, men det skjer altfor ofte at ting kommer ut av proporsjoner. Jeg får fnatt av alle fordommene vi ser overalt, enten det dreier seg om folk med barn i avlastningsboliger, folk som er uføretrygdet, folk med lav utdanning, folk som leser kiosklitteratur, ja i det hele tatt. Sist redigert av Hyacinth : 20-08-09 kl 20:30. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Kontrollfrik
Jeg oppfatter det ikke som at DU dømmer, og jeg skjønner poenget ditt. Jeg reagerer på enkelte av svarene her. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Yes, we can!!
|
DET har jeg veldig stor forståelse for! Og noen ganger må man lufte frustrasjonen litt før man helt finner ut HVA man er frustrert for.
|
|
|
#51 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Og da er det faktisk utrolig godt å ha et slikt sted, hvor man får hjelp til å sortere tankene sine.
|
|
|
#52 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dersom du hadde et barn i avlastningsboligDu er helt klart normal!
|
|
|
#53 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Dersom du hadde et barn i avlastningsboligJeg har jobbet mange år i avlastingsbolig, og der måtte barna hjem hvis de var syke, så jeg antok at det var slik andre steder også.
07 og 10 Sist redigert av Pelle : 23-08-09 kl 21:56. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Dersom du hadde et barn i avlastningsboligHar nå vært flink og lest hele tråden, og ser at deres sted må ta inn barn med sykdom også. Jeg antar de da må ha en plan for hvordan dette skal gjøres, og at dere kan be om å få se denne planen. Isolering blir sikkert vanskelig, som du sier - helt klart en vanskelig problemstilling.
|
![]() |
|
|