Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Homofile bør ikke holde hender (www.db.no)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-08-09, 22:44   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Homofile bør ikke holde hender (www.db.no)

Da jeg leste artikkelen,tenkte jeg på to ting: Kanskje FRP nå kan slå seg sammen med muslimene; En felles front mot homofile! (Svært mange FRPere er jo også skeptiske til homofilt samliv, ikke sant. )

Ellers så kan jeg la være å undres litt over at det i dette tilfellet er greit å si: "Liker du ikke hvordan vi har det her i Norge, kan du bare dra tilbake." Denne saken har jo også i aller høyeste grad med kultur og religion å gjøre, og mens man i de fleste andre tilfeller langt på vei er overforståelsesfulle når det gjelder noen invandreres (kanskje spesielt muslimers) holdninger til det norske samfunnet og det det står for, kan jeg ikke helt forstå hvorfor denne saken er så spesiell? Mange muslimer blir virkelig støtt av å se to av samme kjønn holde hender, på samme måte som de f.eks blir støtt av å se kvinners hår. Hvordan kan vi godta at de er intolerante og konservative på noen områder, mens vi altså har store prolemer med å skjønne at de har, og gir uttrykk for, et helt annet syn på homofili enn det vi har?

(Ja, det ble et "vi og de"- innlegg, men jeg gadd ikke bruke så mye tid på å formulere meg annerledes.)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:55.