|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
prøver tilpasse seg livet
|
Omslagstrøye/Knytetrøye og brillebukser til babyJeg savner virkelig den litt eldre type babytøy, knytetrøyer og brillebukser og ikke minst sparkebukser med fot til de aller minste. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
Sv: Omslagstrøye/Knytetrøye og brillebukser til baby
De hadde utrolig skjønner omslagstrøyer med trykk knapp og.. men de var litt dyre |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Omslagstrøye/Knytetrøye og brillebukser til babyHM har knytetrøyer/omslagstrøyer og Lindex har, som nevnt omslagsbodyer (med trykk knapp i stedet for knyting). Vet at flere babyklær butikker også har slike bodyer, men da ofte litt dyrere enn Lindex og HM. Brillebukser vil jeg også tro de fremdeles har på HM og Lindex. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Omslagstrøye/Knytetrøye og brillebukser til babyPolarn o Pyret har hvertfall fine brillebukser
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Omslagstrøye/Knytetrøye og brillebukser til baby
De har omslagsbodyer på HM, men det er ikke det jeg vil ha.. jeg vil ha trøyer |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Omslagstrøye/Knytetrøye og brillebukser til babyJeg hadde knytetrøyer og brillebukser fra HM. Det er jo noen år siden da, men så ble de haller aldri brukt...
|
![]() |
|
|