|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
flisespikker
|
Sv: Hjelp! Jeg må lære basic fransk på en og en halv måned!De har kanskje ingen sånne kurs nå, men tilbyr privatundervisning. Og det hadde da vært akkurat det du trenger? Særlig hvis du kan få jobben til å betale?
|
|
|
#22 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hjelp! Jeg må lære basic fransk på en og en halv måned!Jeg regner med aC har sagt at hun kan fransk, så det vil være litt snålt å be jobben betale?
|
|
|
#24 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hjelp! Jeg må lære basic fransk på en og en halv måned!Peut-etre on peut prendre un cafe un soir? Et on peut parler francais uniquement, bien sur!
|
|
|
#25 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp! Jeg må lære basic fransk på en og en halv måned!
I så fall kan du jo komme langt med lokal "faghag" kunnskap. http://www.webtraveller.no/Default.aspx?ID=4 |
|
|
|
|
|
#26 |
|
|
Næh, jeg ble bare tilbudt denne jobben etter noen øl, og da er jo franskuttalen min usedvanlig god. |
|
|
|
|
|
#27 |
|
Guardian of the galaxy
|
|
|
|
#29 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Hva er så problemet? Da får du jo bare sørge for å bøtte ned noe øl før du går på jobb - et voila!
|
|
|
#30 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp! Jeg må lære basic fransk på en og en halv måned!Ouais, assurément! må jo seff med.
|
|
|
#35 |
|
Fartsfantom
|
Sv: Hjelp! Jeg må lære basic fransk på en og en halv måned!Du kan jo sjekke disse sidene: |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hjelp! Jeg må lære basic fransk på en og en halv måned!bææææhh |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Passiv
|
Sv: Hjelp! Jeg må lære basic fransk på en og en halv måned!Det finnes en språklærings-app som heter et eller annet med Lingo - den er bra! Ellers har Ungdomsakademiet undervisning (privatlærer) på alle nivå! Og jeg vet de underviser i fransk, for en kollegas sønn gikk opp 2 karakterer i fransk muntlig i 10. klasse, ette 2 måneders ekstraundervisning |
|
![]() |
|
|