|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Forbud mot vanlige lyspærer?
Jeg aner ikke hva slags sparepærer du har pleid å bruke, men de vi har (hatt) gir dempet, gult lys.
|
|
|
#83 |
|
Passiv
|
Dere er allerede miljøvennlige dere. |
|
|
|
#84 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det stemmer da ikke, jeg bruker masse lys om sommeren, jeg, huset er jo ikke lagd av vinduer heller. Og på kvelden om sommeren, uten at jeg trenger noe varme av den grunn, snarere tvert imot.
|
|
|
#85 |
|
Originala
|
Sv: Forbud mot vanlige lyspærer?Vi bruker også en god del lys om sommeren. Vi har flere i gangene oppe og nede, barnas rom, i kjellerstua og i stua. I dag er det for eksempel 15 grader ute, men så grått at vi har på flere lys. |
|
|
|
|
|
#86 |
|
Passiv
|
Og med femten grader ute og kun sparepærer så vil dere fort merke behovet for å skru på en varmeovn. |
|
|
|
#87 |
|
Originala
|
Jeg er ikke overbevist, men skal teste det ut. Varmekablene må uansett stå på bittelitt, så vi får se. |
|
|
|
![]() |
|
|