|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en urealistisk frykt for noe unaturlig?Når det er mørkt ute om kvelden speiler jeg meg ikke i vinduene når jeg er hjemme alene. Jeg er litt redd for at jeg da skal se et spøkelse som løper forbi bak meg. Ikke at jeg tror at de finnes, men likevel...
|
|
|
#22 |
|
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en urealistisk frykt for noe unaturlig?
Tihi.. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Tankefull
|
Sv: Har du en urealistisk frykt for noe unaturlig?Jeg blir skremt av skrekkfilmer/serier, men glemmer det som regel etter noen dager (fordelen med å være gullfisk). Det som har satt sitt spor og aldri blir glemt er killer Bob, han er overalt.
|
|
|
#24 |
|
Textrovert
|
Sv: Har du en urealistisk frykt for noe unaturlig?Jeg er noen ganger redd for å se enten et annet fjes, eller ikke se noe i det hele tatt, når jeg speiler meg.
|
|
|
#26 |
|
Textrovert
|
Sv: Har du en urealistisk frykt for noe unaturlig?Da jeg var barn leste jeg en såkalt "historie fra virkeligheten" om en fyr som plutselig syntes at ting var litt merkelig rundt seg og som til slutt skjønte at han hadde tilbragt noen minutter tjue år tilbake i tid, har jeg hatt en irrasjonell frykt for plutselig å reise i tid.
|
|
|
#28 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en urealistisk frykt for noe unaturlig?Jeg går ikke på kirkegården alene, ei heller forbi kirker eller i skogen i mørke.
|
|
|
|
#29 |
|
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en urealistisk frykt for noe unaturlig?Åh! Haisommer! |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en urealistisk frykt for noe unaturlig?Ja, Horace, seff. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Mother of Dragons
|
|
|
|
#33 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du en urealistisk frykt for noe unaturlig?At det skal stå et gjenferd å se på meg gjennom stuevinduet, jeg tar alltid ned persiennene på kvelden.
|
|
|
#34 |
|
Fear of the dark
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eller høre forvridde stemmer fra babycallen.
|
|
|
#35 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Har du en urealistisk frykt for noe unaturlig?Men atte: Om det skulle finnes spøkelser da. Jeg tror ikke på det, men det er klart mange som gjør det. Likevel så er vel alle enige om at de er jo ikke farlige? Det er jo aldri noen som har fått skade eller død som følge av spøkelser, det meste folk forteller er at de har fått en ekkel følelse?
|
|
|
#36 |
|
Passiv
|
Sv: Har du en urealistisk frykt for noe unaturlig?Jeg har i grunnen ikke annet enn at jeg misliker å gå på kirkegårder alene seint om kvelden, legger til at jeg fremdeles går gjennom kirkegården på vei hjem fra jobb om kvelden. |
|
|
|
#37 |
|
Truth is in the x-files
|
Altså: hvis jeg hadde sett et spøkelse, så hadde jeg jo blitt oppriktig opprørt. Herunder ligger frykten, tenk hvis jeg ser et spøkelse nå. Ettersom et ekte spøkelse aldri har vært ordentlig dokumentert, finnes det jo ingen presedens for hva de kunne funnet på med meg ...
|
|
|
#38 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Å takk - den episoden husker jeg - for jeg måtte ringe venninna mi og snakke lenge, lenge med henne før jeg turte legge meg for natta etter å ha sett den. Og jepp - jeg var godt over 20 år.
|
|
|
#39 |
|
Glamorøs
|
Glitterbarnet nynner den når han bader.
|
|
|
#40 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ble kurert for skrekkfilmer etter at jeg så The Grudge, og så The Ring kvelden etter. Jeg tror jeg tisset litt på meg når hun kom ut av TV`n. :deler:
Den har jeg ikke tenkt på, men jeg står ikke og ser ut av vinduene jeg heller, når jeg tenker etter. |
|
|
|
![]() |
|
|