|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
saftig
|
Sv: Mat som ikke råtner eller mugner (www.db.no)Ekkelt. Og jeg blir stadig mer sikker på at jeg gjør det riktige når jeg unngår tilsetningsstoffer og sprøytemidler når jeg kan. Her lages det meste fra bunnen.
|
|
|
#22 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mat som ikke råtner eller mugner (www.db.no)For at det skal komme mugg så må det være fuktighet til stede. Hvis noe rekker å tørke inn før muggdannelsen så skjer det ikke noe nytt og revolusjonerende, altså. Den cheeseburgeren har ikke brukt et år på å tørke. Legg en cheeseburger i en plastpose eller lukket boks slik at man har kontroll på fuktighetsnivået så tipper jeg at den ser litt mer gøyal ut.
|
|
|
#23 |
|
er her
|
Sv: Mat som ikke råtner eller mugner (www.db.no)Veronal sa det før meg.
|
|
|
|
#24 |
|
A friend with benefits
|
Sv: Mat som ikke råtner eller mugner (www.db.no)
|
|
|
#25 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Mat som ikke råtner eller mugner (www.db.no)Det må jo være ideelt å ha magen full av ikke-nedbrytbar. Kanskje det overfører noe til kroppen ellers, slik at man blir levende mummifisert.
|
|
|
#26 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2009
![]() |
Sv: Mat som ikke råtner eller mugner (www.db.no)Her var det noe helt sykt mye fordommer. |
|
|
|
![]() |
|
|