|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Protonterapeut
|
Mat som ikke råtner eller mugner (www.db.no)
Jeg får helt kvalmebyger bare ved tanken, og tenker at det nok ikke er uten grunn at kroppen min skriker etter å ha inntatt diverse ymse junkfood som Peppes pizza og burger fra McD eller BK.
Og det kjenner jeg at jeg så gjerne tror. Jeg tror ikke det er noe særlig smart å fore kroppene våre med helt steril mat, og i hvert fall ikke bøttevis med konserveringsmidler. Ja, jeg vet at flere av konserveringsmidlene er naturlige, men det gjelder vel slett ikke alle.
|
|
|
#2 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Mat som ikke råtner eller mugner (www.db.no)Oh My God. Den cheesebureren.
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Mat som ikke råtner eller mugner (www.db.no)Jeg tror jeg har sett det der i et TV-program. Det er ganske motbydelig. Jeg lurer på om kroppen i det hele tatt greier å trekke noe næring ut av det der, når det ikke brytes ned.
|
|
|
#4 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Mat som ikke råtner eller mugner (www.db.no)Vel, med den formen jeg har etter å ha intatt en nylaget sånn en, så tviler jeg på at det er så mye Glitter. Jeg blir helt gåen i magen i et døgn etterpå.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Mat som ikke råtner eller mugner (www.db.no)Jeg så den der. Det er aldeles ufyselig. |
|
|
|
#6 |
|
Live and let live
|
Sv: Mat som ikke råtner eller mugner (www.db.no)Æsj. (Også måtte jeg flire litt av ordet "ekkelskap"
|
|
|
#7 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Mat som ikke råtner eller mugner (www.db.no)Ikke si sånnt da, DM!
|
|
|
#8 |
|
Live and let live
|
Sv: Mat som ikke råtner eller mugner (www.db.no)Ynsjyll.
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14. -Det du tror, avgjør hva du ser. Sist redigert av DM : 02-09-09 kl 23:16. Årsak: La til setning nr 2. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Glamorøs
|
Sv: Mat som ikke råtner eller mugner (www.db.no)
Jeg blir også veldig dårlig i magen av McDonalds.
|
|
|
#13 |
|
Live and let live
|
Det var godt å høre! Waldorfsalat er ikke waldorfsalat uten granny-smith-epler. (Ikke at jeg hadde laget uten, det er ikke så ofte det inntas, men likevel er det godt å vite at det finnes et alternativ som er bra. )
|
|
|
#16 |
|
godt brukt
|
Sv: Mat som ikke råtner eller mugner (www.db.no)Men, ellers. Jeg synes dette er sjokkerende. Nå er det flere år siden jeg spiste McDonalds mat, men at det var så gale var jeg ikke klar over. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Mat som ikke råtner eller mugner (www.db.no)Det er ikke lenge siden vi spiste Mcdonaldsmat, men nå skal jeg jammen lage nuggets selv.
|
|
|
#18 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
|
|
|
|
![]() |
|
|