|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
This is normal!
|
Sv: En tråd om Venstre
Er dette et Høyreslagord? I så fall er det et merkelig valg. Det er vel ingen partier som har staten i sentrum? Noen legger mer vekt på fellesskapet en enkeltmennesket, noe jeg synes er en fin ting (og dette er med og plasserer meg til venstre for Venstre).
|
|
|
|
#22 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jo mer til venstre du kommer, jo mer statlig styring ønskes jo. Kommunismen blir jo den ekstreme arten. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Off the map.
|
Sv: En tråd om VenstreJeg stemmer ikke venstre, men synes allikevel at det kan være en god ide, (dvs de er et meget godt andrevalg for min del)
|
|
|
#25 |
|
Tankefull
|
|
|
|
#26 |
|
Absolut ateist
|
Sv: En tråd om VenstreJeg stemmer ikke Venstre fordi de driver og hopper i høyet med KrF og H.
|
|
|
#27 |
|
This is normal!
|
Men det ønskes ikke statilg styring fordi det er en Fin Ting i seg selv. Det er et verktøy som skal brukes til beste for fellesskapet.
|
|
|
|
#29 |
|
Off the map.
|
Dette er jo det det strides om. Ikke alle er enig i dette, at det verktøyet blir brukt til det beste, eller at dette er den beste måten å styre landet på.
|
|
|
#30 |
|
Absolut ateist
|
Sv: En tråd om VenstreJeg vet hva jeg skal stemme, så jeg trenger nok ikke forslag.
|
|
|
#31 |
|
Off the map.
|
Sv: En tråd om VenstreJeg skjønte jo det da, men det er jo opplagt at man ikke stemmer på et parti om en er i mot alle andre partier som de kan samarbeide med. Var bare det jeg ville illustrere.
|
|
|
#33 |
|
Absolut ateist
|
Sv: En tråd om VenstreJa, nettopp. KrF og FrP og enhver som ønsker tilknytning til dem, er utelukket.
|
|
|
#34 |
|
This is normal!
|
Kommentarene mine var til et Høyreslagord som jeg syntes var litt pussig.
Å si at man skal stemme f.eks. Venstre om en ønsker større individuell frihet, blir litt som å si at man skal stemme Senterpartiet hvis man er glad i bønder eller KrF hvis man liker å synge bordvers. Så banal er ikke politikken, etter min mening.
|
|
|
|
#35 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En tråd om VenstreVenstre er et parti det er lett å like, men som sliter litt med å få velgere likevel. De er litt sånn som de supergreie gutta som har massevis av jentevenner, men som aldri får seg kjæreste.
|
|
|
#38 |
|
Glamorøs
|
Jeg har selvfølgelig oppsøkt partiets hjemmeside, som for øvrig var av den ekstremt rotete og uoversiktlige sorten, og finner bare svada, ingenting om hvordan de skal oppnå det de vil. Jeg vil ha detaljer.
|
|
|
#39 |
|
Off the map.
|
Individuell frihet er en mye mer 'altomgripende' ting enn å stemme Krf pga kontantstøtte spør du meg.
|
|
|
#40 |
|
Off the map.
|
Sv: En tråd om VenstreFor min del så tåler jeg heller ikke KRF. Men jeg ikke la være å sympatisere med (H og) V av den grunn. For selv om jeg er sterk motstander av KRF så står særlig SV og SP enda lenger vekk fra mitt ståsted, så en må velge mellom noen onder her. Det er lite sansynlig at Venstre kommer i regjering alene for å si det sånn...
|
![]() |
|
|