|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#221 |
Passiv
|
![]() Sv: Forumfjas
Hmmm. Jeg føler for å gå og sjekke selv jeg nå.
Det får man. Men noen ganger vil man ikke dele alt til tross for at rådene da kunne vært mer spesifikke og av høyere kvalitet. Det blir en vurderingssak. |
![]() |
![]() |
#222 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Uting og uting. I det minste litt merkelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Passiv
|
![]() Sv: ForumfjasJeg ER frekk når jeg spør om adgang. |
![]() |
![]() |
#225 |
Mother of Dragons
|
Jeg er enig.
![]() |
#226 |
Passiv
|
![]() Sv: ForumfjasJeg finner ikke om jeg har henvist til blogg i m2 jeg. Men om jeg har det så kvalifiserer m2 til blogg hos meg - medmindre det er noen jeg aldri har fått med meg før. Men det skal vel litt til. |
![]() |
![]() |
#227 |
Passiv
|
![]() Sv: ForumfjasJeg savner fjas i forumet jeg. Siden jeg har vært nokså opptatt med mitt eget ikke helt oppegående hode i lang tid har jeg ikke vært særlig flink til å kommentere verken her ute i forum eller i de få bloggene jeg har tilgang til. (Og så måtte jeg teste, og har visst blitt kastet ut i kulden et par steder. Greit nok det.) Men jeg synes virkelig at man kan holde fjasingen til forumet i stedet. Jeg vil også være med. |
![]() |
![]() |
#228 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: ForumfjasHøhø, det er noen i M2 som ikke ville vært verdige til å bli fortalt om jeg feis engang.
![]() |
#230 |
Passiv
|
![]() Sv: ForumfjasDet forrige innlegget mitt var selvfølgelig et dårlig kamuflert hint om at jeg har lyst på tilgang til flere blogger. |
![]() |
![]() |
#231 |
Absolut ateist
|
![]() |
#232 |
© All rights reserved
|
Men om du ikke leser, ikke kommenterer og ikke mener noe - hvorfor i all verden skal noen gi deg tilgang da? Du sier jo inndirekte at bloggene ikke interesserer deg.
Jeg har aldri lest henvisning til blogger i M2.
Amen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#233 |
Halloen!
Ah... noen, igjen. Lenge siden jeg har hørt om han nå.
Nå har jeg jo heller ikke sutret over at jeg ikke har tilgang. Jeg har, som sagt, aldri spurt noen om tilgang til blogg, bortsett fra en gang, som jeg nevnte før i tråden. Derimot kunne det vært morsomt å be noen om tilgang, bare for å "se hva som skjer." :vurderer: |
![]() |
![]() |
![]() |
#234 |
Passiv
|
Vil du ha en personifisering her? |
![]() |
![]() |
#235 |
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: ForumfjasJeg har flere ganger gitt utrykk for at jeg ikke er fjasete. Jeg bruker imidlertid heller ikke forum som en sosial arena, og det er kanskje grunnen til at jeg ikke synes det er verken viktig eller morsomt? Jeg ser absolutt ikke noe galt i at diskusjoner som er i ferd med å ebbe ut "kuppes" for litt fjasing, men av og til kan det være at det er med på å avslutte diskusjonen _før_ den egentlig var ferdig for de som deltok.
Mvh Billa ![]() ***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis Sist redigert av Billa : 04-09-09 kl 20:46. Årsak: Unntak... |
![]() |
![]() |
![]() |
#236 |
Halloen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#237 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: ForumfjasJeg skulle ønske det var mulig å få opp siste innlegg i blogger jeg abonnerer på på kontrollpanelet mitt, jeg. For det er der jeg ramler av lasset. Jeg glemmer å gå inn i bloggdelen for å sjekke de få bloggene jeg følger.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#238 |
Passiv
|
Hmm, du har jammen fått en liten soft spot, rine. |
![]() |
![]() |
#239 |
frakoblet