Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forumfjas

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-09, 21:17   #23
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Forumfjas

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Høhø, det er noen i M2 som ikke ville vært verdige til å bli fortalt om jeg feis engang.

Ah... noen, igjen. Lenge siden jeg har hørt om han nå.

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Jeg har aldri lest henvisning til blogger i M2.
I og med at du (som Joika) sier at bloggene verken interesserer deg eller at du har tid til dem, så er det kanskje derfor du ikke har tilgang? Jeg gir ikke noen tilgang til bloggen min som tydelig uttrykker at de verken leser, kommenterer eller interesserer seg for blogger. Hvorfor skulle jeg vel det?

Nå har jeg jo heller ikke sutret over at jeg ikke har tilgang. Jeg har, som sagt, aldri spurt noen om tilgang til blogg, bortsett fra en gang, som jeg nevnte før i tråden. Derimot kunne det vært morsomt å be noen om tilgang, bare for å "se hva som skjer." :vurderer:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:04.