Sv: Normal modell skaper debatt
Det er mye jeg synes er fint på andre, men som ikke kler meg. Jeg har, etter å ha studert mennesker rundt meg (ja jeg er en som studerer :innrømmer funnet ut at det ikke finnes noe som heter idealkropp. Det som er pent på noen, trenger ikke å være det på andre. Jeg kan se formfulle damer som er utrolig vakre, jeg kan se tynne mennesker som er det, slanke mennesker som er det osv. Man kler ulike ting, rett og slett .
Finnes det en perfekt mage, en perfekt kropp - en mal for hva som er vakkert? Jeg mener at det ikke gjør det. Ikke i noe i nærheten en gang.
Jeg må også si at jeg ikke tenkte 20-åring da jeg så kroppen hennes - uten at det betyr at jeg synes den var stygg! - jeg kan bare ikke huske at det var mange som hadde slik mage da jeg var 20. Men så vet jeg jo også at BMI-en har gått kraftig opp de siste 16 årene... Akkurat det er jo et problem som det er ganske stor enighet om at man bør gjøre noe med.
Jeg synes modellen hadde et vanvittig vakkert ansikt, og en helt normal kropp. Hun var verken tynn eller tykk, men rett og slett deilig normal. Fiiin
Min mage er forresten bulkete, arrete og henger litt når jeg sitter. Og jeg har aldri født 
Og det er litt trist at det blir debatt av en slik kropp, særlig at noen kan si at hun ikke er normal og fin.
Sist redigert av Milfrid : 05-09-09 kl 00:47.
Årsak: Å sitere skvetten ble helt fjollete når jeg leste det som var skrevet før...
|