Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Av og til er én milimeter nok ...

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-09, 13:41   #21
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Av og til er én milimeter nok ...

blyanttesten? .. nei, den egner seg ikke helt bra her jeg sitter nå på samme måte som Ole Brumm.. Dessuten så tror jeg at jeg stryker så det synger. Det finnes ikke noe igjen i rosinene mine, sidene skrumpet inn og innholdet datt ned i magen.. Kanskje en blyanttest på magen? Har man hengemage da? Jeg tror den blir helt borte jeg .. sporløst forsvunnet.. - blyanten altså...

Sist redigert av Mex : 04-09-09 kl 13:56.
Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 13:42   #22
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat den tråden jeg trengte i dag.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 13:45   #23
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forøvrig har jeg flate små Kate Moss-pupper, med evig utstående brystvorter. Det er faktisk ikke så kult det heller. Mannen synes det er veldig morsomt når jeg går uten bh under t-skjorter.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 13:49   #24
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror kanskje at Anne Grete Preus blir litt mistolket her nå, men lar tvilen komme deg til gode Flua.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 13:55   #25
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Frekke tøs!

:går for å ta en kald dusj:

Å, tusen takk.

Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 14:05   #26
Moonlight
prøver tilpasse seg livet

Moonlight sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Blogginnlegg: 95
Moonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smartMoonlight imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kan og ha laptopen under brystene uten at den faller ned tror jeg
Har ALLTID hatt hengepupper jeg.

Moonlight er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-09-09, 19:14   #27
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blyanttest bestått. En stund siden sist, nå. Hvis de ikke har begynt å henge i en alder av 37 og etter to barn, da kommer de aldri til å gjøre det, ikke sant. :håper:

Ang. brystvorter: Er det ikke mest vanlig at de av og til står ut og av og til ikke da? (Herlighet, møter på mange problemstillinger her inne som jeg aldri har tenkt på før.....)

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-09-09, 18:35   #28
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Så fullstendig! Er redd hele FP skal vise seg å bestå av fine Fana-fruer uten humoer

Takker og bukker.

Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:42.