|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Markerer dere valgdagen?Vi har alltid forhåndsstemt og sett valgsendinger. Favoritten har vært Helljesen på speed, men han er kanskje pensjonert nå?
|
|
|
#42 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2006
![]() |
Sv: Markerer dere valgdagen?Vi pleier å ta barna med til stemmelokalet, og jeg sitter uanstendig seint oppe for å følge med på valgsendingene. I år har jeg planer om å gå på valgvake, og regner med å bli så lenge som mulig. Tirsdagen regner jeg med å tilbringe halvveis i ørska mens jeg angrer på at jeg ikke ga meg tidligere på mandag. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
En som trener
|
Sv: Markerer dere valgdagen?De siste to stortingsvalgdagene har vi vært i Italia, og vi er litt triste for å bryte den "tradisjonen" i år. Det er deilig å slippe å få med seg partienes krampetrekninger. Men vi er interessert i politikk begge to, og følger spent med på valgsendingene. Har gjerne litt god mat og vin, og sitter oppe til resultatene er noenlunde klare. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Markerer dere valgdagen?
Og på nasjonaldagen feirer vi grunnloven vår. Den er heldigvis oppdatert noe siden 1814. Ellers er jeg enig i at å stemme er en stor ting som gjøres med en viss andektighet. Men noe stor feiring av demokratiet vårt blir det liksom ikke, all den tid følelser knyttet til selve valgresultatet er litt mer overskyggende akkurat da.
|
|
|
#45 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Markerer dere valgdagen?Feiring og feiring, fru Blom.
|
|
|
|
#46 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Markerer dere valgdagen?Ah, en "kaller-du-meg-en-dårlig-demokrat(iker?)"-diskusjon?
|
|
|
#47 |
|
Passiv
|
Sv: Markerer dere valgdagen?Demokrati, schmemokrati. |
|
|
|
#48 |
|
Passiv
|
Sv: Markerer dere valgdagen?Vanligvis drar jeg på valgvake, men det blir det ikke i år, grunnet barnevaktmangel, men et glass vin foran tv-en blir det nok. Mannen jobber kvelden og natta. |
|
|
|
#49 |
|
Glamorøs
|
Sv: Markerer dere valgdagen?Når jeg var liten tror jeg vi hadde litt ekstra god middag, og var pene i tøyet på valgdagen, men det kan jo ha noe med at familien var politisk aktive.
|
|
|
#51 |
|
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Markerer dere valgdagen?Jeg har klart å få kollegaer til å tro at det er fridag på valgdagen .
|
![]() |
|
|