|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Moden
|
Sv: Linker til nettbutikker med "muslimske" klær
Joa, jeg ser den, men da jeg forklarte bedre hvilken retning jeg sikter til hjalp du jo faktisk, men de fleste her inne vil tydeligvis helst kverrulere og diskutere
|
|
|
#22 |
|
This is normal!
|
Sv: Linker til nettbutikker med "muslimske" klærJeg syntes du brukte så merkelige begreper at jeg rett og slett måtte spørre om du mente det alvorlig.
|
|
|
|
#23 |
|
guru advisor
|
Sv: Linker til nettbutikker med "muslimske" klærDette ble jo en interessant tråd. Hva legger vi i et uttrykk som "muslimske klær"? |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Linker til nettbutikker med "muslimske" klærFader da folk, ser man ikke " "?
|
|
|
#25 |
|
Erfaren
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Linker til nettbutikker med "muslimske" klærSøk etter modest clothing . |
|
|
|
|
|
#26 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#27 |
|
Mother of Dragons
|
Ehhhh, jaaa? Det er vel det som er meningen med FP?
|
|
|
#28 |
|
ctrl+z
|
Sv: Linker til nettbutikker med "muslimske" klærJeg for min del spurte fordi jeg ikke skjønte hva hun mente. Mine muslimske venner handler i de samme butikkene som meg, så jeg lurte på hva slags klær hun referte til.
|
|
|
#29 |
|
Glamorøs
|
Absolutt ikke, jeg skjønte helt ærlig ikke hva hun mente, verken med "muslimske" klær eller "muslimske klær. Jeg hadde lurt på nøyaktig det samme om noen spurte om "kristne"/kristne klær.
Sist redigert av Tallulah : 07-09-09 kl 15:50. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Linker til nettbutikker med "muslimske" klærKristne klær er jo enkeltpenkelt å finne:
|
![]() |
|
|