|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvilket parti ville du stemt på i dag? | |||
| Rødt |
|
6 | 2,06% |
| SV |
|
53 | 18,21% |
| Arbeiderpartiet |
|
112 | 38,49% |
| SP |
|
10 | 3,44% |
| Venstre |
|
49 | 16,84% |
| KrF |
|
6 | 2,06% |
| Høyre |
|
42 | 14,43% |
| FrP |
|
13 | 4,47% |
| Deltakere: 291. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FP-valget 2009
«Historia» har vist at det bare er gjennom å overvinne tyngdekraften at mennesker kan utvikle evnen til å fly ved tankens kraft. |
|
|
|
|
|
#82 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: FP-valget 2009Stemte AP her, men vingler mellom AP og SV. Prøvde å ta en valgtest, og fikk 50/50 mellom de der også, så ikke mye hjelp av det i grunnen |
|
|
|
|
|
#83 |
|
Passiv
|
Sv: FP-valget 2009Jeg sier som jeg pleier si i kantina på jobben (omringet av ingeniører) at jeg blir mer og mer borgerlig for hvert år som går - nå stemmer jeg SV. |
|
|
|
#84 |
|
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Sv: FP-valget 2009SV.
|
|
|
#85 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: FP-valget 2009Jeg tror Venstre, men i det siste har jeg også fått mer sansen for Høyre og Erna, så jeg har vel egentlig ikke helt bestemt meg.
|
|
|
#86 |
|
Ferdig!
Sv: FP-valget 2009Jeg vingler veldig og tror jeg kanskje får gå for " Elle melle disi, du har fisi"-varianten foran stemmesedlene i år. |
|
|
|
|
|
#87 |
|
Sånn passe sane
|
Sv: FP-valget 2009Jeg kjenner at jeg er usikker igjen. Stemte Venstre her, men har i alle år stemt Ap. Jeg vet jo i grunn de viktigste forskjellene mellom de to partiene, men jeg liker likevel hva begge partier står for. "Problemet" mitt er at jeg har veldig sans for Stoltenberg i statsministerstolen.
|
|
|
#88 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: FP-valget 2009
Dan Brown stiller ikke til valg, så vidt jeg vet.
|
|
|
#90 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: FP-valget 2009Det vil jeg også, definitivt! Jeg vil vite hva som eventuelt virker, og dokumentere at det andre er bløff.
|
|
|
#92 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: FP-valget 2009I år er jeg mer forvirra enn noensinne. Jeg har prøvd disse valgtestene, men fordi jeg har et par sære hjertesaker som bistandspolitikk og distriktspolitikk som slår kraftig ut på testene, så ender jeg gjerne opp med Krf.
|
|
|
#93 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FP-valget 2009SV, som vanlig - både her inne og på valgdagen.
|
|
|
#95 |
|
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: FP-valget 2009Svarte tidligere i tråden at det ble AP på meg, og det ser ut til at stemte godt med denne testen: NRKs Valgomat |
|
|
|
|
|
#96 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: FP-valget 2009Nå tok jeg testen jeg også, og selv om det var noen teite spørsmål der, så havnet je på 70% V, gitt.
|
|
|
#98 |
|
-
Sv: FP-valget 2009Jeg kom jammen klart ut på Venstre på denne også, men jeg fikk høyere score på Rødt enn på AP da; jeg mistenker at slike politiske tester ikke gir meningsfylte resultater for Rødt på samme måte som at personlighetstester ikke nødvendigvis sier noe særlig fornuftig for mentalt syke. |
|
|
|
|
|
#100 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: FP-valget 2009Jeg fikk likt mellom Ap og Venstre og siden det er disse to jeg vingler mellom, så hjalp ikke det gitt.
|
![]() |
|
|