Sv: Phil and Ted e3 til januarbaby og 20 mnd. krabat
Nå er jo Huldra et maibarn, som du vet, men jeg har jo brukt vogna i baby/storesøskenmodus om vinteren likevel.
Jeg er helt sikker på at Ener'n får kalesjen over hodet med god klaring. Det fikk nemlig min da nesten meterlange treåring så seint som i sommer, så det trenger du ikke bekymre deg for.
Du får helt klart ikke en vinterpose oppi softbagen, men den er godt polstret. Med en bitteliten nyfødt kan det godt være at det er en bedre idé å putte et lammeskinn og en dyne i softbagen, og dermed få en bag som er lett å ta ut på baksiden av vogna, enn det er å bruke vinterpose rett i vogna. Ellers skal det visstnok gå helt greit å ha Carena-softbag i vogna, og der får du vel plass til en (liten) pose, i hvert fall. Vi brukte for øvrig pose rett i vogna hele første vinteren, da måtte jeg ta av søskensetet for å få henne ned i posen (men jeg klarte å fiske henne ut med søskensetet på). Det er enkelt å ta søskensetet av og på, problemet er evt. hva Ener'n finner på i mellomtida. Jeg tynte softbagen så lenge jeg bare kunne, fordi det var så greit å få den ut av vogna med søskensetet på.
|