Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Phil and Ted e3 til januarbaby og 20 mnd. krabat

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-01-07, 00:27   #6
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Phil and Ted e3 til januarbaby og 20 mnd. krabat

Opprinnelig lagt inn av Pope, her.

Vi bruker fortsatt den vognposen som hører til vognen, og har ikke noe problemer med å få båret den inn og ut av vognen, selv med søskensetet festet. Men nå har den vognposen bærehåndtak, så kanskje det er det som utgjør forskjellen, jenter?

Nå som det er kaldt putter jeg en dunpose i vognposen, og da har babyen kun en bomullslue på seg. Ellers blir det for varmt for han.

Mener du softbagen? Jeg så nemlig vognposen her om dagen, men kan ikke si at jeg så noen bærehåndtak på den. Om det er softbagen du mener, hvilken dunpose får plass oppi den?

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:48.