|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#104 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellDøh, jeg mente at du skulle si HVEM du ville rødprikke, da, for HVA! :
|
|
|
#106 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriell
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Shake it out!
|
Nå har jeg vel ikke snakket om AP her, som vel forøvrig er sosialdemokrater, ikke sosialister? Sv er sosialister, Rød nikker over til kommunisme spør du meg, men det er mulig at de selv er uenig i den definisjonen.
|
|
|
#108 |
|
maler
|
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellEgonballong, Mac-donaldsballong, ap-ballong, frp-ballong, hvis ungene vil ha en ballong å leke med så kjør på. Hovedproblemet med å ta imot diverse dilldall er at man risikerer å måtte slå av en prat med de som deler ut. Spesielt hvis man tar imot ting som kan spises. Og det er det ikke sikkert jeg gidder.
|
|
|
#109 |
|
flisespikker
|
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellJeg ville ikke latt Poden gå med reklameballong for et politisk parti, ikke engang med en Venstre-ballong, tror jeg. Vi har alltid snakket mye med ham om reklame, og jeg ville med god samvittighet sagt at jeg ikke ville at han skulle gå rundt og reklamere for et politisk parti. (Han er for liten til at han kan ha gjort seg opp en gjennomtenkt mening og har man ikke det, bør man ikke bidra med reklame, synes jeg.) Skillingsboller og epler og drops måtte han derimot gjerne ta mot fra hvilket parti som helst. (Vi delte et FrP-eple til dessert i forrige uke, faktisk.
|
|
|
#110 |
|
kan tilsettes alkohol
|
|
|
|
#111 |
|
This is normal!
|
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellVi var på vei gjennom byen forrige helg, og min toåring som gikk litt ved siden av meg ble tilbudt en ballong av en "snill" Ap-dame. Jeg sa til henne at jeg ikke synes noe om at barn får ballonger med politiske symboler på selv om Ap er et parti jeg kan stemme på selv. Barna mine tok det med fatning heldigvis.
|
|
|
|
#112 |
|
♥
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellEn ballong er en ballong. De hadde fått den ja, selv om det stod SV på den også. |
|
|
|
|
|
#113 |
|
Epikur
|
|
|
|
#115 |
|
En som trener
|
|
|
|
|
|
|
#118 |
|
Ekvilist
|
Jeg skrev at sosialisme er velutprøvd med Ap i regjering, og da siktet jeg ikke til dagens regjering. Ap har regjert alene i Norge i mange herrens år totalt. Partiet har gått over til å kalle seg sosialdemokratisk og beveget seg godt mot høyre etter at Jens Stoltenberg tok over, men politisk og historisk sett så bygger Ap sin politikk etter det jeg har forstått på sosialismen. Milfrid ønsket eksempler på hvor sosialismen er utprøvd i praksis, jeg mener at man iallefall til en viss grad har fått det prøvd ut i Norge. Det har etter min mening gått ganske bra med oss.
|
|
|
#119 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellFør forrige valg kom JC skremt bort til meg etter en butikktur, og fortalte om mannen som prøvde å gi ham godteri utenfor butikken. JC hadde sagt nei, selv om han hadde lyst på, siden han visste at det ikke var lov å ta imot godter fra fremmede. - Flinke gutten. Sist redigert av Kaija : 08-09-09 kl 23:49. |
|
|
|
|
|
#120 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellHar aldri opplevd at vi har blitt spurt med barn, men jeg ville ikke ha likt å bli sett med en FrP-ballong i byen, det er sikkert. Hadde helt sikkert blitt ganske sur om de hadde spurt ungen min om han ville ha hatt en og beskyldt dem for å bruke ungene i markedsføring. |
|
|
|
![]() |
|
|