Sv: "Overvåkning"
Opprinnelig lagt inn av IdaM, her.
Når du sier det slik, høres det helt fryktelig ut . Nei, vi blir ikke det. Så vidt jeg vet har jeg aldri blitt utsatt for hacking av noe som helst. Spm var om det går ann å hacke seg inn på en tlf på samme måte som på en pc. Da evt for å finne ut om det er et tvillingsimkort som er i bruk på mannens tlf.
Hva angår epostkontoene, var dette noe vi tok initiativ til selv for å finne ut hvem denne idioten som plaget oss var. Nå ble det jo en diskusjon om hvorvidt det er mulig å se hva andre foretar seg på nettet, og jeg ville bare understreke at det ikke er veldig vanskelig for de som kan det om de bare har feks en epostadresse. Igrunn ganske skremmende...
Jeg stusset også litt over at det hørtes ut som om dere var utsatt for konstant hacking.
De MEST SANNSYNLIGE forklaringer på høye telefonregninger er ikke at noen har hacket telefonen. Det er derimot ENTEN at det er en feil hos telefonselskapet, ELLER (vanligst) at eieren av telefonen har brukt den mer enn han eller hun tenker over / vil innrømme. Herunder selvsagt varianter av at man har lånt bort telefonen til noen.
Så hva som ledet tankene til tvilling-sim skjønner jeg ikke helt. Enten har teleselskapet gjort feil, eller så har mannen din logget seg på nettet og glemt å logge av, eller brukt telefonen til ting han ikke vil at du skal vite noe om.
|