|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#4 |
Leser
|
![]()
Men er det ikke akkurat det denne saken dreier seg om da? At norsk lovverkt blir testet på akkurat dette og Monica Kristensen ble frikjent selv om hun beviselig og med hensikt hadde lett opp ansattes epost og lest den? |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
fri
|
![]()
Jeg har faktisk opplevd at sjefen leste e-posten min, i tillegg til at han sjekket private dokumenter på harddisken. Jeg ble dritforbanna og følte det som et overgrep faktisk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
lissom sjarmør
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Jeg har blitt litt forsiktig med hva jeg bruker jobbmailen til etter en litt kjip opplevelse for noen år siden. Ble plutselig sykmeldt, og sjefen ringte og spurte meg om passord til pc'n min. Jeg hadde noen dokumenter i mailen som han hadde behov for. Og jeg turde ikke si nei, så han fikk det. Og da kom han inn i en mailboks stappfull av mail fra vikarbyråer og jobbagenter og sånt. Jeg var nemlig på jakt etter ny jobb på den tiden, og abonnerte på alle mulige sånne "send meg mail når det dukker opp nye jobber som passer til meg"-ting. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() [quote=him;21476]Men er det ikke akkurat det denne saken dreier seg om da? At norsk lovverkt blir testet på akkurat dette og Monica Kristensen ble frikjent selv om hun beviselig og med hensikt hadde lett opp ansattes epost og lest den?/quote]
![]() |
|
|