|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Ole Klemetsen og hans kvinnesyn
Hm... Jeg hadde klart dansa framfor å bokse - men fikk jeg valget mellom kjøkkenet og bokseringen, se det er litt verre.
|
|
|
#23 |
|
Passiv
|
Sv: Ole Klemetsen og hans kvinnesynJeg bokser fremfor både kjøkkenet og dansing. |
|
|
|
#24 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ole Klemetsen og hans kvinnesynJeg blir ikke sjokkert - jeg kjenner flere med lik holdning til hvor damenes plass er hen. Og han har aldri virket som det sterkeste lyset på juletreet, for å si det sånn.
|
|
|
#25 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Ole Klemetsen og hans kvinnesynJeg har i mange år tenk at dette er en fyr med svært begrenset vett og ikke likt fyren overhodet, men jeg så "Blod & ære" her for en stund siden, og da gikk det opp for meg at han har flere sider enn den idiotien som havner på forsidene. Han er jo et produkt av en spesiell oppvekst, og gjentatte slag mot hodet har vel ikke vært til stor hjelp sånn sett, men jeg fikk meg altså en overraskelse da jeg så filmen/dokumentaren.
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Jeg har en kollega som er litt sånn. Jenter passer ikke til å spille ishockey eller fotball osv. I tillegg hadde vi en diskusjon om lønn hvor han mente det var greit for meg å tjene lærerlønn siden jeg ikke var hovedforsørger i familien (og det uten at han visste hva mannen min tjener). Jeg tjener allerede mer enn ham fordi jeg har mer utdannelse....
|
|
|
#28 |
|
Borte
|
Sv: Ole Klemetsen og hans kvinnesynJeg klarer ikke å la meg provosere av en som er så ufattelig dum.
|
|
|
#29 |
|
Introvert optimist
|
Nydelig oppsummert, Teo.
|
![]() |
|