Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

FPs valgvake

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-09, 23:56   #141
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: FPs valgvake

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Jeg tror, og understreker at jeg tror, at mange velger SV istedet for Venstre, for å få et miljøorientert parti som ikke definerer seg som borgerlig.

Jeg tror de har gått til Høyre. Om de hadde gått til SV, så hadde ikke SV gått tilbake slik de gjør.

Gammel 14-09-09, 23:56   #142
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Jeg synes Erna vant valgvakepep-talk-en! Er det bare Sponheim vi mangler nå? :nrk:

Jeg gikk glipp av Sponheim, for vi så på den Hitler-Erna-videoen over her. Som faktisk var utrolig morsom.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 23:57   #143
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg tror de har gått til Høyre. Om de hadde gått til SV, så hadde ikke SV gått tilbake slik de gjør.

Ja, det har du kanskje rett i. Men er Høyre noe spesielt godt for miljøet, da?

Og den Erna-Hitler-videoen er hysterisk.

Gammel 14-09-09, 23:57   #144
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Merkelig altså. Var sikker på at Venstre eller SV skulle gjøre det bra, mht.miljøet.

Gammel 14-09-09, 23:57   #145
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Jeg gikk glipp av Sponheim, for vi så på den Hitler-Erna-videoen over her. Som faktisk var utrolig morsom.

Den er helt KONGE!

Gammel 14-09-09, 23:58   #146
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Ja, det har du kanskje rett i. Men er Høyre noe spesielt godt for miljøet, da?
.

Nei.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 23:58   #147
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åkei, hun der er blånn, altså.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 23:58   #148
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Meget sansynlig, og mye takket være at media har satt opp dagsorden for hva som skal diskuteres i valgkampen.

Jeg synes det er litt rart at Kyrre Nakkim sier Sponheim ikke har vært tydelig. Jeg synes kanskje han har vært av de mest tydelige på sak, bl.a. i asyldebatten.

Gammel 14-09-09, 23:58   #149
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Min far er SVer, og fikk nesten infarkt da jeg, som 13-14 åring, kom hjem nyinnmeldt i AUF.

Da kan du forestille deg reaksjonen hos min far da jeg kom hjem som 18-åring og fortalte at jeg hadde stemt Høyre. Pappa har vært meget aktiv i Rødt/AKP-ml.

Han er godt fornøyd med at jeg beveget meg ut på venstresiden etterhvert.

Gammel 14-09-09, 23:59   #150
Callisto
Bør lage seg en tittel selv

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Ved forrige valg var det jo en del som vanligvis stemmer Høyre som stemte Venstre (taktikk). Disse er nok tilbake hos Høyre igjen.

Gammel 15-09-09, 00:00   #151
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

NRK ser vi på. Siste valgsending til Geir Helgesen. :sentimental:

Mamma sitter her og er übersentimental over dette, hun syns han er så kjekk. Men mannen har jobbet med ham og sier han er liten av vekst.
Så neida så.

Venstre ja. Velgerne feiger ut i. Ola Elvestuen neste?

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 00:00   #152
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svigerforeldrene mine har vært aktive i SV - svigerfar har endatil sittet i kommunestyre for SV en stund. Åh hvor gøy det er å sitte i stua der og med store, troskyldige øyne si "Ja, jeg stemmer FrP i år som forrige gang."

Og så lene seg tilbake og se svigerfar eksplodere og lytte til tiraden som kommer. Han går fem på hver eneste gang - at han aldri lærer.

(Og nei - det snør et visst varmt sted før jeg stemmer FrP.)

Gammel 15-09-09, 00:01   #153
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Var redd Sponheim gråt.
Han trekker seg umiddelbart

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 00:01   #154
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Sponheim.

Gammel 15-09-09, 00:01   #155
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er leit at jeg ikke får lov til å rødprikke Carl I.

Gammel 15-09-09, 00:01   #156
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Per Sandberg er nesten på gråten når han legger all skyld over på Sponheim.

Gammel 15-09-09, 00:02   #157
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Mye mørkeblått-brunt ja.

Gammel 15-09-09, 00:02   #158
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg synes det er leit at jeg ikke får lov til å rødprikke Carl I.

Åh hvor jeg skulle rødprikket ham. Åh som jeg ønsker Sponheim kom inn på Tinget - bare for å kunne gni det inn i trynet på Carl I.

Gammel 15-09-09, 00:02   #159
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes Sponheim kommer med en veldig grei oppsummering av hva som har skjedd.

Gammel 15-09-09, 00:02   #160
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Sponheim da.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:11.