Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

FPs valgvake

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-09, 00:03   #161
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: FPs valgvake

Enig DM.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 00:03   #162
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

Jeg synes det er leit at jeg ikke får lov til å rødprikke Carl I.

Åhja! Siv er skummel nok, men Carl I. kan gi hvemsomhelst mareritt. :skummelt i skogen:

Gammel 15-09-09, 00:03   #163
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Uff og uff

Gammel 15-09-09, 00:03   #164
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes Sponheim kommer med en veldig grei oppsummering av hva som har skjedd.

Og i det heletatt syns jeg Sponheim er den som har framstått som mest ryddig og redelig gjennom hele valgkampen.

Gammel 15-09-09, 00:03   #165
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Svigerforeldrene mine har vært aktive i SV - svigerfar har endatil sittet i kommunestyre for SV en stund.

Så heldig du er. Mine svigerforeldre stemmer FRP :grøss: (Det sier litt om hvor mye respekt jeg har for dem ).

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 00:04   #166
Slettet bruker
Passiv

Standard

Til opplysning: Erna var den som satte energi på dagsorden og energisparing som satsningsområde for bl.a. Husbanken når hun var kommunalminister (etter en middag med meg. ). Høyre er bra for miljøet, de må bare vite hvordan de skal gjøre det.

Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 00:04   #167
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Og i det heletatt syns jeg Sponheim er den som har framstått som mest ryddig og redelig gjennom hele valgkampen.

Veldig enig i dette.
Men prinsipper koster, tydeligvis.

Gammel 15-09-09, 00:04   #168
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Så heldig du er. Mine svigerforeldre stemmer FRP :grøss: (Det sier litt om hvor mye respekt jeg har for dem ).

Ja takk og lov - jeg hadde hatt seriøst problem med å være hjemme hos dem om de var aktive innen FrP. Svigerfar er en smule "misjonær", for å si det slik.

Gammel 15-09-09, 00:05   #169
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Enig DM.

Det er i grunnen litt bekymringsverdig. Hvor reelt demokrati har vi egentlig her i landet slik som det er nå? (Økonomi-spørsmål, samarbeidsregjeringer osv. )

Gammel 15-09-09, 00:05   #170
Slettet bruker
Passiv

Standard

Har ikke lest hele tråden jeg. :forbehold om at den kan ha fjaset av:

Jeg vil gjerne si takk til Sponheim. Jeg har ledd av ham og tulla med ham i flere uker, men akkurat nå så må jeg innrømme at det står en viss respekt av ham. Å gå av og si at han skulle ha sloss enda hardere mot frp - respekt.

Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 00:06   #171
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Standard

Får ikke grønnprikket smilefjes.

Men amen til deg.

Gammel 15-09-09, 00:06   #172
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

... eh, skulle det være stor opphopning av krf-folk på Paradis i Bergen?

Gammel 15-09-09, 00:06   #173
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Har ikke lest hele tråden jeg. :forbehold om at den kan ha fjaset av:

Jeg vil gjerne si takk til Sponheim. Jeg har ledd av ham og tulla med ham i flere uker, men akkurat nå så må jeg innrømme at det står en viss respekt av ham. Å gå av og si at han skulle ha sloss enda hardere mot frp - respekt.

Respekt!

Gammel 15-09-09, 00:06   #174
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

smilefjes: enig med du.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 00:07   #175
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Til opplysning: Erna var den som satte energi på dagsorden og energisparing som satsningsområde for bl.a. Husbanken når hun var kommunalminister (etter en middag med meg. ). Høyre er bra for miljøet, de må bare vite hvordan de skal gjøre det.

De må bare spise litt oftere middag med deg.

Gammel 15-09-09, 00:07   #176
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fniser av twittermeldinger fra venner, blant annet denne:

Sitat:

"Frp-velgere er landets mest selvstendige, i følge Siv Jensen. Hvorfor gjør de da som hun sier?"

Jeg synes det er trist at Sponheim takker for seg. Venstre uten Sponheim blir et helt annet parti.

Gammel 15-09-09, 00:07   #177
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuneland, her.

De må bare spise litt oftere middag med deg.

Ukentlig!

Gammel 15-09-09, 00:08   #178
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jadda.

De sender ungene sine på Danielsen. :erfaren:

I Vadmyra er det opphopning av Frp. Vi flyttet.

Gammel 15-09-09, 00:08   #179
Callisto
Bør lage seg en tittel selv

Callisto sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
Callisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populærCallisto er populær
Standard

Ja den reagerte jeg også på.

Gammel 15-09-09, 00:09   #180
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg tok ikke den jeg heller, men min bedehusoppfostrede ektemann kunne opplyse om at paradis forekommer i bibelsammenheng. Noen var morsom.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:17.