Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

FPs valgvake

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-09, 00:16   #201
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: FPs valgvake

Kvalmende hvordan Hagen blærer seg.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 00:16   #202
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Nå synes jeg Siv bare er domm. Rett og slett.

Nå er jeg kanskje slem, men det er ikke noe nytt!

Gammel 15-09-09, 00:17   #203
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Litt festlig at Nrk reklamerer for nettsidene sine. Er det noen av dere som har kommet inn der i kveld?

Jeg har endelig fått opp NRK1 direkte.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 00:17   #204
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Siv og Carl I. er skumle og selvgode og ekle.

Gammel 15-09-09, 00:17   #205
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Urk til Siv Jensen og Karl I. Hagen.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 00:19   #206
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Carl Ivar har mensen.

Men altså; Søte lille Siv: Jeg driter loddrett i at du er indignert over at dere får "så mange %" og likevel ikke får stemme. Men det er altså FLERE som stemmer rødgrønnt, og i dette landet så er det flertallet som bestemmer. Hvordan søte lille blondinen kom seg gjennom økonomistudiet når hun ikke kan telle til 10, det lurer jeg litt på.

Gammel 15-09-09, 00:19   #207
safran
saftig

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg vil gjerne si takk til Sponheim. Jeg har ledd av ham og tulla med ham i flere uker, men akkurat nå så må jeg innrømme at det står en viss respekt av ham. Å gå av og si at han skulle ha sloss enda hardere mot frp - respekt.

Sponheim er den som har vært mest ryddig og tydelig i valgkampen, og jeg syns det er utrolig bra at han har holdt fast ved sine prinsipper.

Gammel 15-09-09, 00:19   #208
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt festlig at Nrk reklamerer for nettsidene sine. Er det noen av dere som har kommet inn der i kveld?

Innsideinformasjon: Nrk har til og med leid ekstra linjer for å holde nettet oppe i kveld. Hilsen panisk mann - "hæ, er nettet nede?"

Gammel 15-09-09, 00:20   #209
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

"Krf, Venstre og Sp er overflødige i norsk politikk". Er det mulig å si noe slikt?

Gammel 15-09-09, 00:20   #210
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Carl Ivar har mensen.

Men altså; Søte lille Siv: Jeg driter loddrett i at du er indignert over at dere får "så mange %" og likevel ikke får stemme. Men det er altså FLERE som stemmer rødgrønnt, og i dette landet så er det flertallet som bestemmer. Hvordan søte lille blondinen kom seg gjennom økonomistudiet når hun ikke kan telle til 10, det lurer jeg litt på.

Og jeg får ikke grønnprikket Ru heller.

Gammel 15-09-09, 00:21   #211
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Nå nettopp, men frem til nå har det ikke vært lett.

Lure rpå om jeg tør legge meg snart, nå som det ser litt mer trygt ut. Utrolig leit at Valget endte med at Sponheim og Venstre gikk så tilbake. Jeg tror de tapte på at dette ble spørsmål om maktfordeling mellom to potensielle regjeringskonstellasjoner? Tror ikke det var Lars som sådan som trakk ned?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 00:21   #212
safran
saftig

safran sin avatar

safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utrolig hvordan Carl I sutrer og skal hevne seg på Sponheim?! Jeg trodde ikke han kunne fremstå som mindre sympatisk enn han gjorde i årevis.

Gammel 15-09-09, 00:21   #213
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Sponheim er den som har vært mest ryddig og tydelig i valgkampen, og jeg syns det er utrolig bra at han har holdt fast ved sine prinsipper.

All ære til ham. Og for at han fortsatt ikke firte en tomme og var klinkende klar på at Frp i hvert fall ikke skal få makten.

Gammel 15-09-09, 00:21   #214
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

"Krf, Venstre og Sp er overflødige i norsk politikk". Er det mulig å si noe slikt?

Kun for FrP. Gir meg ende over.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 00:21   #215
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fordelen med å være i USA er at man kan følge valgvaken uten å være dødstrøtt dagen etterpå

Heia Høyre, sier jeg, selv om det ser ut som om det blir rødgrønt flertall

Ellers synes jeg det er trist med Venstre, men tror faktisk at det er et poeng at deres "vi vil ikke samarbeide"-politkk har skadet dem. Da blir de plutselig bare et lite parti som ikke vil få makt. Likeså tror jeg FrP (og hipp-hurra for det!) har tapt på at de har sagt at om vi ikke får komme i regjering så blir vi mot alt vi egentlig er for.

Gammel 15-09-09, 00:22   #216
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Standard

Utrolig hvordan Carl I sutrer og skal hevne seg på Sponheim?! Jeg trodde ikke han kunne fremstå som mindre sympatisk enn han gjorde i årevis.

Carl I er redusert til en bitter, gammel grinebiter.

Gammel 15-09-09, 00:24   #217
Alfa
Dukkar plutseleg opp ...

Alfa sin avatar

Alfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme omAlfa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Heilt einig! Han går med æra i behold.

Alfa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 00:24   #218
safran
saftig

safran sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Lure rpå om jeg tør legge meg snart, nå som det ser litt mer trygt ut. Utrolig leit at Valget endte med at Sponheim og Venstre gikk så tilbake. Jeg tror de tapte på at dette ble spørsmål om maktfordeling mellom to potensielle regjeringskonstellasjoner? Tror ikke det var Lars som sådan som trakk ned?

Jeg tror du har rett. Jeg er en av dem som ikke stemte på Venstre fordi jeg heller ville sikre en rødgrønn regjering.

Gammel 15-09-09, 00:25   #219
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

God natt.
Takk for valglaget. Intet er avgjort enda forstår jeg. Men rødgrønt blir det vel.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 00:25   #220
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sponheim.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:09.