Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Pulverheksa lærer barna å slanke seg

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-09, 22:34   #101
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Pulverheksa lærer barna å slanke seg

Iset, jeg glemte at du hadde kommentert tråden min.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 18:03   #102
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 14-09-09, 18:28   #103
Slettet bruker
Passiv

Standard

Her kommer jeg inn passe gira fra en annen tråd om kosthold for å spre min visdom over dere om barn og kosthold.

Og hva finner jeg? ()
Dere PLAGER DRØMMEPRINSEN???

Så slemme dere er, onde, onde forumbrukerne. :hulk:

Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 22:10   #104
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Smilefjes er Drømmeprinsessen!! Love is in the air!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 23:05   #105
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg visste ikke at du var sambo med en sånn jålebukk, Smilefjes?

Gammel 15-09-09, 08:46   #106
Slettet bruker
Passiv

Standard

Men tenk for det er jeg.
Han høres ikke ut som Ari Behn heller. Han høres ut som Al Jourgenson actually.

Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 12:12   #107
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leser til og med Slemme barn av Knut Nærum. Der er det mye deilig PUK, gitt.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 12:49   #108
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg leste Bukkene Bruse for minsten i går, det trollet, altså. For en fyr! For ikke snakke om voldsbruken, her er det stanging, sparking og utstikking av øyne!

Eventyrene er jo generelt barske saker.

Jeg har mang en gang mildnet for eksempel Hans og Grete. Den er jo helt forferdelig - pappaen setter dem ut i skogen for å dø??

Men så kommer det jo en del sånne PK-eventyr for tiden, og da forstår man hvorfor de gamle, barske fortsatt holder i dag. Det finnes jo ikke noe mer kjedelig å lese om enn en prinsesse som går seg bort og blir tatt vare på av en snill, gammel kone, til hun blir funnet igjen som voksen, og lever lykkelig resten av livet OGSÅ, med konen boende sammen med seg på slottet. Båååring!

Gammel 15-09-09, 12:59   #109
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selv om jeg ikke liker at det snakkes om slanking i bøker, så liker jeg historier som er PUK.

Jeg får blant annet fnatt av introsangen til "Dyrehylla" på barne-tv. Fem små dyr som har valgt det selv, de hjelper Tobias fra morgen til kveld.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:44.